Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Konsultacja OSKKO - projekt rozp. MEN - legitymacje służbowe nau
strony: [ 1 ]
Marek Pleśniar02-10-2005 11:44:43   [#01]

zamieszczam nadesłany przez MEN

 projekt rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wzoru oraz trybu wystawiania legitymacji służbowej nauczycieli

już ktoś na forum tę sprawę poruszał - teraz mamy oficjalnie wpływ na kształt rozporządzenia
Proszę o uwagi

(nie chce mi zniknąc pogrubienie mic:-)

Zola02-10-2005 11:57:56   [#02]
no ok, jest legitymacja i powinna być,wzór przyzwoity, zbliżony do wzorów nowo wydawanych  ale mnie w rozporządzeniu brakuje uprawnień dla posiadacza legitymacji
jak dostaję legitymację honorowego krwiodawcy to rozporządzenie podaje do czego mnie uprawnia taka legitymacja, a tu stwierdza że jestem nauczycielem, dla mnie za mało
AnJa02-10-2005 12:03:22   [#03]
ja tam się na tym nie znam

ale ten nadruk z nazwą szkoły, nazwiskiem itp oraz zdjecie to jak ja niby na laminat mam nanieść?

znaczy - ile urządzenie do tego bedzie kosztowało?
cynamonowa02-10-2005 12:12:05   [#04]
 Dobrze by było aby może przy tej okazji sprecyzować nazwę szkoły w której nauczyciel jest zatrudniony. Chodzi mi o Zespoły Szkół.
słonko02-10-2005 12:13:12   [#05]

§ 5.

1. Legitymacja podlega zwrotowi w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy.

Czy jest sens inwestowania (ogólnie rozumianego, w tym finansowego ) w nowe legitymacje przed rokiem 2007?

tym bardziej, że wachlarz uprawnień mieści się w zapisie: