Forum OSKKO - wątek

TEMAT: awans kompletny mętlik
strony: [ 1 ]
ala jot10-09-2005 00:57:32   [#01]

mam totalny mętlik w sprawie awansu, a właściwie dwa mętliki:

1) nauczycielka mianowana w 2002r. do czerwca 2005 pracowała w świetlicy, od września przeszła na stanowisko pedagoga, jest w trakcie studiów podyplomowych pedagogika szkolna (notabene przedmioty te same jakie miała na opiekuńczo-wychowawczej dodana tylko emisja głosu i dydaktyka nauczania przyrody) Kim jest od września? mianowanym? czy stażystą?chodzi o to czy zachowuje mianowanie jeśli nie pracuje już w świetlicy

2)nauczycielka przyszła we wrześniu 2004 jako nauczyciel kontraktowy (z 2002r.) z kwalifikacjami do wychowania w rodzinie, była zatrudniona na I semestr na 4 godziny wdżwru+30 godzin biblioteki, do której kwalifikacje zdobyła w styczniu 2005. Jaką powinna była mieć umowę na 2004/05, jak płacone przez cały rok?No i oczywiście jaki awans od września 2005?

miriamm910-09-2005 08:37:31   [#02]

To już było w innym

wątku- pedagogika opiekuńczo-wychowacza daje kwalifikacje do pracy w charakterze pedagoga. Zachowuje mianowanie.

2. awans może być jako n-l bibliotekarz i n-l drugiego przedmiotu: wiedzy.Może być jako n-l bibliotekarz, a wiedzę wykazuje w zadaniach planu rozwoju zawodowego. Z wiedzą w zależności od typu szkoly może być kłopotliwe, gdyż jest to moduł w ramach wos-u lub  dodatkowe zajecia za zgodą rodziców (deklaracje). Lepiej jako n-l bibliotekarz.  Musi jednak realizować ten przedmiot.

Podam sytuacje z praktyki:1 rok stażu: 6/18 chemii+ 12/18 technologia drewna, 2 rok: w pełnym wymiarze technologia drewna, 3. 6/18 chemii+ 10/18 technologia drewna+2/18 informatyka.
N-lka miała kwalifikacje do tych przedmiotów. otwierała z chemii i technologii drewna.
Na temat umowy myśle, że ktoś Ci poradzi.

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]