Forum OSKKO - wątek

TEMAT: dyrektora wzmocni MENIS
strony: [ 1 ]
beera29-08-2005 18:25:15   [#01]

Minister Edukacji Narodowej i Sportu, przewidując zagrożenia bądź dostrzegając konieczność zmian w określonych obszarach pracy szkół/placówek, na podstawie art. 35 ust.2 pkt 1 Ustawy o systemie oświaty, ustalił następujące priorytetowe zadania nadzoru pedagogicznego do realizacji przez Kuratorów Oświaty w roku szkolnym 2005/2006:

 

·        Wzmacnianie pozycji dyrektora szkoły/placówki, w tym między innymi:

-        diagnoza realizacji kompetencji kuratora oświaty określonej w art. 6a ust.6 KN
w zakresie dokonywania oceny pracy dyrektora szkoły/placówki,

-        wykorzystanie przez  dyrektora szkoły/placówki informacji uzyskiwanych w trakcie dokonywania oceny jego pracy do podnoszenia jakości pracy kierowanej szkoły/placówki,

-        organizacja wewnątrzszkolnego doskonalenia nauczycieli.

 

 

Chcielismy lepiej? Będziemy mieli lepiej- wzmocni nas MENIS

;-))

Ajcila29-08-2005 18:27:12   [#02]

Oj wzmocni:-))))

Ciekawam jakie priorytety wybierze nasze KO

beera29-08-2005 18:33:29   [#03]

niech zgadnę...

te same?

;-)))

bo to są do realizacji przez kuratorow

Ajcila29-08-2005 18:37:15   [#04]
Wiem, że są ale w tym roku też powinny być te same a z naszych rozmów i dyskusji na forum wynikało, że jednak były różne:-)
Magosia29-08-2005 19:01:43   [#05]

Wiem o tym wzmocnieniu

już od czwartku, nie miałam czasu pisać , bo piszę :-))))

Ale też mi się to spodobalo : wzmocnienie przez ocenę i kontrolę :-)))))

U nas jeszcze było : "Dobry dyrektor będzie hołubiony przez nadzór"

Podoba mi się: zagłaszczą na śmierć ;-)))))

Gaba29-08-2005 19:07:12   [#06]
co wy to opowiadacia... idę po jakiś wzmacniacz czy co...
panda29-08-2005 19:12:57   [#07]

priorytety MENiS

U nas tych "priorytetów" zrobiło się tyle, że aż się cieszę. Wreszcie władza uczciwą pracą ręce se pobrudzi. Tak to rozumiem: najpierw MENiS ogłosi swoje priorytety a potem określi działania, jakich się podejmie, żeby te priorytety z zamysłem zrealizować. Czy się mylę? Chyba nie, bo my w szkołach właśnie tak to robimy.
Marek Pleśniar29-08-2005 19:57:44   [#08]

wzmacnianie dyrektora poprzez to żeby on wykonywał " organizację wewnątrzszkolnego doskonalenia nauczycieli" bardzo mnie ujęło;-)

bardzo tez wzmacniająco działa "wykorzystanie przez  dyrektora szkoły/placówki informacji uzyskiwanych w trakcie dokonywania oceny jego pracy do podnoszenia jakości pracy kierowanej szkoły/placówki"

ale ja raczej zalecałbym koniak. Mnie wzmacnia najlepiej.

----------------

Te wynalazki to Kompleks Małego Menisa" ;-)

Ostatnio tak uczynili gdy w uzasadnieniu do rozporządzenia o nadzorze napisali że ono wzmocni autorytet kuratora

No i wzrósł że hoho;-)

Gaba29-08-2005 20:01:44   [#09]

Znowu jakos tak popijam... juz nie jogurt, a wodę minineralną... pt. cisowianka... prychnięcie tąże w ekran spwodowało, iż niektóre bąbelki aą się nosie znalazły...

Kompleks małego menisa.... słyszałam o kompleksie Portnoya, Edypa i innych małych... jasne!

Marek Pleśniar29-08-2005 20:33:48   [#10]

hm

freudowsko misie jakaś dziwna powiększona czcionka zrobiła;-)

Miała być normalna:-) O taka, o

jozefcm29-08-2005 20:34:01   [#11]

Priorytety menis i ko

Wzmocnienie dyrektora, hołubienie to mało. Proszę popatrzeć na stronę www.ko.rzeszow.pl , materiały z narady.

Teraz mamy czytać nauczycielom rozporządzenia/zapoznać/  itd.  a jak to zrobimy to będzie monitoring. Coraz ciekawiej.

A mają nas wspierać kontrolami ankietami, monitoringiem, Jeszcze rok się nie rozpoczął, a jedna ankieta juz jest do wypełnienia "

Stan wdrożenia czwartej godziny obowiązkowych zajęć wychowania fizycznego

w Gimnazjum , a co będzie jak wdrozę

 

Marek Pleśniar29-08-2005 20:36:01   [#12]

czuj się wsparty;-)

pomyśleć że kiedyś się budowlańcy wspierali na łopacie. I tak se stali.

Komu to przeszkadzało?

Gaba29-08-2005 20:38:37   [#13]
Mnie, bo jak se dziś napadłam na takich wspartych, to ho-hoho... ale sobie ulżyłam, a mam dziurę koło szkoły, w dziurze robotników... i nic - po dwóch tygodniach milczenia w dziurze dziurzastej...
Marek Pleśniar29-08-2005 20:44:08   [#14]

i przeszkodziłaś we wsparciu

przy takim stosunku to jak ma Cię poważnie traktować taki nadzór? Wspierać jak ma, jak Ty takie masz szkodnicze podejście?

Gaba29-08-2005 20:50:15   [#15]

byłam niegrzeczna do granic wsparcia, zaczęli żwawiej łopatą, potem była woźna... tę też wsparłam, by przestała wspierać się o framugę, stojąc w drzwiach i się wziena do roboty uczciwszej niż moralne wspieranie "dziurowiczów", kopalniaków, kopaczy dołów i trzymaczy powietrza pod szkołą...

Dostała przyspieszenia... tak na oko z 9G!

ale do rzeczy -

Czytam ponownie ten fragment i - powiem wprost - nie potrafię wyczytać owego wsparcia z tego fragmentu, gdzie tu jest napisane o dyrektorach, no ni dudu!

Marek Pleśniar29-08-2005 20:53:21   [#16]

marnie, marnie

nie rozumiesz wsparcia co je Ci udzielą

a gdzie wdzięczność? A gdzie kompetencje? To po to się siedzi wieczorami i tworzy rozporządzenia, któe wzmacniają dyrektora jak ożywcza witamina i chleb ze smalcem?

 

Jestem przekonany, że odbędą się spotkania i narady z KO, gdzie wyjaśnione zostanie dyrektorom jak są wspierani i że są;-)

Założymy się?

Marek Pleśniar29-08-2005 20:54:19   [#17]
i nadejdzie ankieta, która ma zmonitorować w jakim stopniu są dyrektorzy wspierani i dlaczego tak dobrze są wspierani.
beera29-08-2005 20:55:50   [#18]

oni Cię 'wspiorą " z naciskiem na " spiorą"

już pal sześć, ze wolałabym by mnie nie wzmacniali Ci co sami ledwie dyszą

ale jesli już- co to za wzmacnianie?

gdyby temu się przyjrzeć, to gdzie w tych tezach mnie kto wzmocni?

Sprawdzą, jak KO  ocenia?

a potem sprawdza jak się ma proces oceny dyrka do podnoszenia jakości pracy szkoły

wzmocnienie...

sprawdzą raczej czy ja jestem dostatecznie mocna by przezyć to i kolejne wzmacnianie

beera29-08-2005 20:57:53   [#19]

to doskonalenie...

rozumiałabym gdyby sprawdzili, czy przepływ kasy na doskonalenie jest prawidlowy.
czy,jak się maja umowy samorzadow z ich osrodkami do jakości szkolen

........

a ankiety- już je widzę

Marek Pleśniar29-08-2005 21:00:47   [#20]

nie ma sprawy

widzisz i masz;-)

jak w banku

stan29-08-2005 21:51:57   [#21]
... kiedyś był taki dowcip co się kończył ... cytuję
..."prorok jakiś czy co?"
;-)
Marek Pleśniar29-08-2005 22:10:42   [#22]

jak "wspieranie i wzmacnianie" zwiekszy liczbę ankiet choćby o jedną - jestem skłonny społecznie koordynować składkę złotej drobnej biżuterii od dyrektorów wsi i miast na pozłocenie nowiutkiego sedesu z Koła. I podejmuje się go wtęczyć dowolnemu kuratorowi, który wygra plebiscyt na najlepszego dostawcę ankiet wspierających;-)

Jako Złoty Puchar Wygodnego Wsparcia;-)

Fred29-08-2005 22:43:35   [#23]

A jak się "-iS" oddzieli od MEN, to kto będzie wzmacniał, "-iS" czy MEN? ;-)) 

Myślę, że tak niezwykle błyskotliwe priorytety mogły powstać w momencie bolesnej (aczkolwiek koniecznej) kastracji.

Utrata męskiej końcówki (skojarzenie to sugeruje mi forma rodzaju rzeczownika "sport") z bezpłciowego ministerstwa (bez skojarzenia z formą gramatyczną) wydała na świat coś, co przypomina sprawę postawioną w sposób męski, lecz... impotencki.

;-))

Magosia29-08-2005 23:03:37   [#24]

Padam -taka jestem wsparta:-(((

Gdyby nie dowcip na forum ...nie wiem , jak bym to znosiała.

Fred- wywód śliczności precyzja:-)))

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]