Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Zapisy na VII Krajową Konferencję Dyrektorów Szkół w Toruniu
strony: [ 1 ][ 2 ][ 3 ]
Marek Pleśniar15-08-2005 02:24:25   [#01]

witryna konferencji jest ponownie zaktualizowana

www.oskko.edu.pl/kkds7/

mimo sezonu urlopowego zapisy trwają

zamieszczam listę uczestników konferencji.

Proszę zgłaszających się na szukanie tam swych nazwisk. Są one z dnia na dzień tam zamieszczane.

Przypominam że nalezy od razu wnosić opłatę.

Dzwońcie lub emailujcie jesli są jakieś pytania.

Lista zostanie przekazana hotelom (i będzie aktualizowana dla nich). Tylko osoby na niej wymienione zostaną zakwaterowane na naszych zasadach.

Pod koniec sierpnia wyslemy pierwsze 120 zawiadomień o uczestnictwie w konferencji. Ponadto dołączymy informacje logistyczne i tp

Wtedy zakwaterują się uczestnicy telefonicznie we wskazanym hotelu.

 

-------------------------

Marek Pleśniar15-08-2005 02:26:50   [#02]

przenoszę tu inne informacje konferencyjne z innych wątków

 

Kończę niezwykle absorbujący etap prac. W poniedziałek wróciliśmy - Biuro OSKKO z wizyty w Toruniu, gdzie dokonaliśmy ostatnich ustaleń.

OSKKO - organizator - zaprasza na VII doroczną konferencję dyrektorów i innych przedstawicieli  kadry kierowniczej oświaty.

Będzie to wydarzenie jeszcze w tym roku większe i na wyższym stopniu organizacyjnym

Udział weźmie 550 osób, w tym ok 200 burmistrzów, prezydentów miast, wójtów, szefów i pracowników wydziałów oświaty

oraz 350 dyrektorów wszelkiego rodzaju szkół i placówek oświatowych.

Bedą goście zagraniczni z Francji (OECD), Wielkiej Brytanii, negocjujemy z innymi - przodującymi krajami PISA - OECD

Przewidujemy wykłady z najlepszych uczelni ds zarządzania - spoza oświaty.

zapraszam na stronę oficjalną konferencji do pierwszych informacji konferencyjnych. www.oskko.edu.pl/kkds7/

Mamy już zorganizowane wyżywienie, noclegi, sale i aule - logistykę. Za pomoc i wsparcie dziękuję władzom miasta a szczególnie Jarosławowi Więckowskiemu z Wydziału Edukacji UM Toruń (i OSKKO:-)

Przez trzy dni będziemy pracować w Dworze Artusa - sam środek Starego Miasta. Zamieszkamy w pobliskich 4 hotelach w centrum.

Przez trzy dni i dwa wieczory będziemy mogli się spotykać, dyskutować - dyrektorzy i inne osoby zainteresowane zarządzaniem oświatą.

Zapowiadam też bankiet i koncert!

:-)

A wieczorem - Toruń - wszystkie miłe miejsca Starego Miasta.

 

a tak jest w Dworze Artusa

Na szlaku Karpaty - Bałtyk pełni straż od blisko ośmiuset lat perła architektury średniowiecznej, miasto wielkich wydarzeń historycznych, miejsce urodzenia największego Polaka, Mikołaja Kopernika - Toruń.
W ciągu wieków swojego istnienia przechodził Toruń rozmaite koleje losu. Od wspaniałego rozwoju w średniowieczu handlu i budownictwa do smutnych chwil tumultu toruńskiego w 1724 roku i stopniowego upadku.
Początek miasta sięga roku 1231, w którym Krzyżacy, sprowadzeni na Ziemię Chełmińską dla nawracania pogańskich Prusów, założyli miasto w tzw. Starym Toruniu. Już w 1233 roku osada w Starym Toruniu otrzymała z nadania zakonu prawa miejskie, tzw. Przywilej chełmiński. Translokacja Torunia na teren obecnego Starego Miasta nastąpiła w 1236 roku. Na szczątkach dawnego grodu słowiańskiego powstał murowany zamek krzyżacki, przeznaczony na siedzibę komtura. W 1264 roku zakon nadał prawa miejskie wyrosłej na północny wschód od zamku osadzie rzemieślniczej.
XVI wiek to okres największego rozwoju gospodarczego miasta. Jako aktywny członek Hanzy, Toruń był również "wewnętrznym portem bałtyckim" obszarów polskich. Ukształtowany wówczas układ przestrzenny miasta, zwany obecnie Starym Miastem, przetrwał do dzisiaj w prawie niezmienionym stanie.
Około roku 1385, w tym samym co dziś miejscu, wznosił się na Rynku Staromiejskim gotycki budynek Dworu Artusa. Smukłość sylwetki stanowiła o jego pięknie. Obok ratusza był bez wątpienia najokazalszą budowlą świecką. Od początku budynek należał do elitarnego Bractwa Świętego Jerzego. Bractwo to, na wzór legendarnego króla Celtów, Artura, i rycerzy Okrągłego Stołu, pielęgnowało różne formy życia towarzyskiego i religijnego. Na ten czas przypadał znakomity rozwój przemysłu. Powstało mnóstwo cechów rzemieślniczych, dzięki którym Toruń zasłynął z odlewu dzwonów, fabrykacji guzików, pierników, wódek, zegarków, mydła i farb. Istniała nawet mennica, a król Kazimierz Jagiellończyk nadał miastu również prawo bicia złotych monet. To właśnie w Dworze Artusa w 1466 roku zaprzysiężono drugi pokój toruński, na mocy którego wróciły do Polski Prusy Królewskie i Warmia.
Pod polskim panowaniem miasto pozostawało do roku 1793, dochodząc w tym czasie do takiego rozkwitu, że stało się jednym z głównych ognisk handlu w państwie. Zyskało wiele przywilejów królewskich łącznie z prawem wolnego miasta.
W ówczesnym Dworze Artusa gościło przez wieki wielu znakomitych mężów: królowie polscy - Kazimierz Jagiellończyk, Jan Olbracht, Zygmunt August, Stefan Batory, Zygmunt III Waza, Władysław IV, Jan Kazimierz, Jan III Sobieski, królowie szwedzcy, pruscy, wielcy mistrzowie zakonu krzyżackiego, carowie rosyjscy, przedstawiciele Hanzy i zamorscy kupcy.
Dwór Artusa był świadkiem wydarzeń historycznych, politycznych, społecznych i religijnych.
14 czerwca 1802 roku przystąpiono do całkowitej rozbiórki tzw. Pierwszego Dworu Artusa.
W 1829 roku w miejscu rozebranego Dworu Artusa oddano do użytku obiekt będący dziełem budowniczego Heckerta. Na parterze tego budynku znajdowała się sala widowiskowa, na piętrze zaś sala reprezentacyjna - obie jednak skromnych rozmiarów. Do roku 1842, kiedy to rozwiązane zostało Bractwo Świętego Jerzego, nowy obiekt nosił starą nazwę, kontynuując funkcję Dworu Artusa, natomiast po tej dacie pojawiło się nowe miano - Teatr Miejski; w pomieszczeniach teatru odbywały się rozmaite uroczystości, spotkania bractw cechowych oraz słynne bale.
W lutym 1889 roku przystąpiono do rozbiórki teatru oraz budynku sąsiadującego od zachodu, by wznieść nowy, drugi Dwór Artusa.
21 lipca 1888 roku miejski radca Rudolf Schmidt przedstawił szkice i wstępny kosztorys nowego Dworu Artusa, który już 12 grudnia 1891 roku został oddany do użytku. Od chwili otwarcia pełnił on funkcje kulturalne, społeczne i usługowo-gastronomiczne. Na parterze zlokalizowano restaurację i sklepy, na piętrze natomiast znajdowały się sale Wielka, Biała, Mała i Czerwona, a na poddaszu pokoje gościnne.
Po roku 1920, tj. po powrocie Torunia do Polski, reprezentacyjne sale Dworu gościły nie tylko polskich oficerów z generałem Józefem Hallerem - honorowym obywatelem Torunia - na czele, lecz także wybitnych mężów stanu II Rzeczpospolitej. Wróciły tradycyjne uroczystości państwowe, spotkania społeczne, cechowe i bale reprezentacyjne.
W czasie II wojny światowej obiekt pełnił funkcję restauracji, piekarni, miejsca bankietów oraz, przez krótki czas, szpitala.
W roku 1949 Dwór Artusa został przekazany, jako Collegium Maximum, utworzonemu w Toruniu Uniwersytetowi Mikołaja Kopernika.
Sto lat po wybudowaniu drugiego Dworu Artusa Rada Miejska Torunia podjęła uchwałę o kapitalnym remoncie obiektu przejętego od uniwersytetu. 23 lutego 1995 roku Rada Miejska Torunia powołała Centrum Kultury Dwór Artusa. Ma ono służyć całej społeczności miejskiej w zakresie kultury, a także ważnych wydarzeń społecznych, politycznych i towarzyskich. W Dworze Artusa ma swoją siedzibę także Toruńska Orkiestra Kameralna.

Od 1 marca 1995 roku w nowo odrestaurowanych salach Dworu Artusa gościli i goszczą znakomici artyści, pisarze i politycy. Odbywają się spektakularne imprezy międzynarodowe i ogólnopolskie.

Centrum Kultury Dwór Artusa oferuje mieszkańcom i gościom Torunia bardzo atrakcyjne imprezy kulturalne: koncerty, recitale, spotkania autorskie i spektakle. Odbywają się tu także sesje naukowe, zjazdy, rozmaite wystawy oraz dni różnych narodowości. Ogromnym powodzeniem cieszą się bale i studniówki. Placówka już w pierwszych dwóch latach swojego działania stała się znana z propozycji najwyższej jakości.

 

 Strony o Toruniu

 

http://www.torun.pl/portal/main/index.php

 

http://www.torun.com.pl/

 

http://www.miasto.torun.pl/

 

zapisy na konferencję uruchomione

Przy okazji informacja: od dziś zmieniło się konto bankowe OSKKO, który to fakt uwzględniliśmy w karcie. Czekaliśmy na to i stąd tak długo - do dziś rana.

Uspokajam składkowiczów - stare konto podziała do października.

=================================

Liczba miejsc jest w tym roku BARDZO ograniczona i ściśle limitowana (wymaga tego obiekt)

Mamy 350 miejsc dla uczestników tradycyjnego KKDS (moduł dyrektorski) oraz do 350 miejsc dla samorządów (moduł samorządowy)

Ponieważ tematy są gorące, najlepiej jak samorząd przyśle kogoś na jedną i kogoś na drugą konferecnję (moduł) KKDSu

:-)

zapraszam i uczulam na konieczność dokonywania wpłat wraz z zapisami. Inaczej nie możemy w sytuacji gdy jest tak mało miejsc a tak wielu zazwyczaj chętnych.

Mamy bardzo przyzwoite hotele w centrum miasta (klasy Merkury) w przyzwoitej cenie 80zł/osobę ze śniadaniem. Tę kwotę opłacicie oddzielnie sami.

 

Wszystkie inne szczegóły - na karcie zgłoszenia.

Marek Pleśniar15-08-2005 11:35:46   [#03]

podnoszę wątek

wszystko w porządku? Jesteście na liście?

bogna15-08-2005 12:13:57   [#04]

nie ma mnie ;( 

ale się upomnę dopiero jak wpłacę ;-)

Fakir215-08-2005 12:19:42   [#05]

Jestem.

Czekam.
I cieszę się.
Bez jaj.
Marek Pleśniar15-08-2005 12:26:02   [#06]

a mam Twoją kartę zgłoszenia??

wysłałaś?

bogna15-08-2005 12:42:27   [#07]
tak
Gaba15-08-2005 17:24:24   [#08]

czemu jedni (np. ja) z OSKKO są OSKKO, a inni też OSKKO nie są z OSKKO. OSKKO - to brzmi dumnie.

;-) (skreslono mnie... ;-)

Ania15-08-2005 17:36:38   [#09]

no bo

Ci z OSKKiem są z Zarządu, a reszta to się samo przez się rozumie, że są z OSKKO i nie trza ich podpisywać :)
Ania15-08-2005 17:39:10   [#10]

a się wcinam, bo

mam być transmiterem informacji dla mojego dyra, no to jestem ;)
Marek Pleśniar15-08-2005 17:39:24   [#11]

Zarząd  i KR jest z osko - bo go bez pytania o to wziąłem za łeb i zapisałem  na konferencję. Stąd nie mam danych adresowych bo mi się n ie chce ich szuka c w bazie oskko

Pani Marta wróciu z urlaubu (jest na papieskich dniach młodziezy w obcych krajach nasza marta:-) to uzupełni i im odbierze zaszczyt

------------

??

gdzie skreslono? Nie ma Cię na liście??

--------------

ps. a z tym OSKKO... to dobra myśl

żeby dodać kto z

może w wolniejszej chwili dodam:-)

ale tak naprawdę chciałem by to było widać raczej na sali

wszyscy wszak bedą mieć (PAMIETAJCIE i zabierzcie) delfinki w klapie (panowie) i klapce (panie:-)

tym, którzy nie byli w Miętnem i nie dostali planuję też kupić i wręczyć

Marek Pleśniar15-08-2005 17:39:51   [#12]
o, Ania wyjasniła beze mnie:-)
Ania15-08-2005 17:41:34   [#13]

pani Marta

wróciu z urlaubu?
z Rumuniu?
:)
Gaba15-08-2005 17:46:08   [#14]

Marku, a czy niektórzy maja szanę dostać/kupić delfinki, czy se mają zrobić zrzut z ekranu... by miec takie wydrukowane...

 

;-)

Marek Pleśniar15-08-2005 17:47:13   [#15]

gaba, kurde - Ty nie masz?

przepraszam że nie pamiętam czy nie dałem w tym Mietnem?

czy dla kogoś?

AnJa15-08-2005 18:02:39   [#16]
nie dała ci szansy -gaby w Miętnem nie było

tam tylko ja rozrabiałem, jak tego, no, zając w kapuście
Gaba15-08-2005 18:05:23   [#17]
nie mogłeś mnie nic dać, bo mię nie było. ;-)
Marek Pleśniar15-08-2005 18:07:09   [#18]

aaa, fakt

to dostaniesz Gabo znaczek w Toruniu:-) Bez sklepiku. Znaczek jest kupowany sukcesywnie po sto dwieście sztuk za składki członkowskie - po sztuce na jednego oskowicza;-)

AnJa15-08-2005 18:11:24   [#19]
widzisz gaba -twoja obecność to wszyscy widzą

ale nieobecność - tylko ja:-)
Gaba15-08-2005 18:33:16   [#20]
oj, chłopaki. ;-)
Nassssy17-08-2005 11:13:35   [#21]

witam wszystkich!

Po rocznej walce z tpsą mam stałe łącze!!! a wiec codziennie bedę mógł podsłuchiwać forum!! Moze czasem coś napiszę. Dyrektoruje dopiero od roku i bez forum było by ciężko. A tutaj zawsze znajdę sposób na problemy.

Tez bym chciał delfinka (prosze traktować to jako podanie - załączniki dostarcze w toruniu).

Marek Pleśniar17-08-2005 11:52:45   [#22]

załączniki bardzo miło się nam kojarzą;-)

do zobaczenia w Toruniu

bogna21-08-2005 23:18:36   [#23]
:-)
Marek Pleśniar21-08-2005 23:34:20   [#24]

baardzo dobrze że podniosłaś wątek!

zakłądam drugi nawiązujący do niego:-)

Marek Pleśniar25-08-2005 10:50:15   [#25]

na stronie Konferencji: http://oskko.edu.pl/kkds7/index.html zmiany

zaktualizowaliśmy listę uczestników oraz pojawił się ważny komunikat dotyczący wolnych miejsc w poszczególnych tematach

proszę:

  • o sprawdzenie czy jesteście na liście
  • kontakt jeśli coś nie tak

A szczególnie proszę o skontaktowanie się z nami osób, które za konferencję zapłaciły a faksy czy tez emaile ze zgłoszeniem do nas nie dotarły. Podaję nazwiska lub nazwy instytucji:

  • Decyk
  • Suckiel
  • Cieślewska
  • PG 3 Radom
  • Wuszt
  • Awicz

Jesli zgłoszenia wysłano pocztą, alarm tych nadawców nie dotyczy:-) Widocznie list jeszcze sobie do nas "idzie"

o, własnie nadeszła dzisiejsza poczta - i usuwam dwa nazwiska z listy zanim wkleję na forum. Te powyżej pozostają:-)

Nasz telefon: 089/ 527-20-52

Fakir225-08-2005 23:42:33   [#26]

Też się uśmiecham

prosząco...
O delfinki...
Da się zrobić? :))))
Marek Pleśniar26-08-2005 00:22:51   [#27]

jak wspomniałem

zamawiam delfinki dla OSKKOwskich uczestników kkds

tych co płacą skłądki:-)

ci, którzy już delfinki mają - proszę o przywiezienie!!

ps składki będziemy też zbierać na konferencji, w stoisku oskko

Marek Pleśniar26-08-2005 00:29:49   [#28]

aktualności wokółkonferencyje

----------------------

i pozdrowienia gdzieś z Polski:-) od rana zaczynam rozmowy przedkonferencyjne ze sponsorami i partnerami konferencji w ich siedzibach

cel: jak zwykle - potrzebne siły i środki

 

-------------------

bardzo obiecująco zapowiada sę grupa dyskusyjna zajmująca się PISĄ. W środę mam spotkanie z przedstawicielem PISA/OECD w Polsce (na UW). Czyli mamy wsparcie:-)

------------------

5 września weryfikujemy wpłaty. Osoby, które przesłały karty zgłoszenia a nie uiściły;-) proszę o dopełnienie tego obowiązku

ze względu na brak lub kończenie się już miejsca w niektórych grupach nie możemy dłużej czekać - i blokować miejsc tym, którzy na pewno przyjadą

proszę, uregulujcie to drodzy potencjalni uczestnicy KKDS:-)

DYREK27-08-2005 16:19:06   [#29]

A tak niedawno był Olsztyn. http://www.oskko.edu.pl/kkds6/

Marek Pleśniar29-08-2005 01:04:52   [#30]

miłe wspomnienia:-) Wszyscy zrobiliśmy tam kawał roboty.

A w Toruniu jest bardzo fajne Stare Miasto. Po obradach wieczorem - całe nasze:-)

AnJa29-08-2005 07:49:59   [#31]
całe?

rozumiem, że na ten czas załatwisz z Rektorem i zakaz opiszczania miejsc zamieszkania przez studentów z UMK :-)
Marek Pleśniar29-08-2005 08:13:11   [#32]

jesteśmy starsi (z wyjątkiem Konferencjowiczek;-) i dzieciaczki nam ustapią.

Bo młodzież teraz grzeczna i wychowana jest.

AnJa29-08-2005 08:18:21   [#33]
no

wszak spod naszej ręki wyszła:-)
Marek Pleśniar29-08-2005 08:36:17   [#34]

Mały komunikat w kwestii nadzoru.

Drodzy Uczestnicy KKDS. Lista internetowa jest ZAWSZE mniej aktualna niż lista papierowa.

W Internecie zobaczycie się zapewne w większym składzie dziś wieczorem.

Po przygotowaniu w Biurze musi ona poczekać na mnie. A ja wrócę z oględzin Torunia po południu. Jestem piąty - dodatkowy -  dzień w podróży do sponsorów oraz gości KKDS. Przy okazji kilka aktualności:

ustaliliśmy w tym czasie z Antonim Jeżowskim oraz inymi  ekspertami od finansowania oświaty tematykę modułu samorządowego. Podam ją najwcześniej jutro.

Wczoraj zaś - spotkanie z przedstawicielem IBO oraz ustalenia co do ich uczestnictwa tudzież wsparcia. KKDS nabiera kolorow:-)

Marek Pleśniar29-08-2005 08:37:45   [#35]

Boże - czemu napisałęm w kwestii "nadzoru"????

Miało być: "W kwestii naboru"!!!!

AnJa29-08-2005 08:39:21   [#36]
co za różnicsa

wszak szef, jeśli nie chce być nabrany musi nadzorować
beera29-08-2005 08:42:02   [#37]

w kwestii;-))

nadzór nad naborem

pewnie dlatego ;-))

Marek Pleśniar29-08-2005 09:19:14   [#38]
w każdym razie ruszam za chwilę do Torunia. Cześć:-)
Marek Pleśniar31-08-2005 13:58:23   [#39]

www.oskko.edu.pl/kkds7/

aktualizujemy listę uczestników konferencji.

Proszę zgłaszających się na szukanie tam swych nazwisk. Są one z dnia na dzień tam zamieszczane.

W chwili gdy to piszę lista już jest zdezaktualizowana o ok. 10 osób - w ciągu kilku godzin.

W związku z tym będziemy teraz częściej wymieniać ją.

Przypominam że nalezy od razu wnosić opłatę.

Dzwońcie lub emailujcie jesli są jakieś pytania.

Lista zostałą przekazana hotelom (i będzie aktualizowana dla nich). Tylko osoby na niej wymienione zostaną zakwaterowane na naszych zasadach.

Zajmujemy się wysyłaniem zawiadomień o uczestnictwie w konferencji. Ponadto dołączymy informacje logistyczne, rachunki i tp

Marek Pleśniar05-09-2005 11:35:23   [#40]

ponownie aktualizujemy listę uczestników konferencji.

poszukajcie się i proszę o telefony lub emaile od osób, których dowodów wpłat nie mamy

jest już z górki na module dyrektorskim!

mamy około 100 wolnych miejsc dla uczestników: bo jest już 215 + goście konferencji

Jacek W05-09-2005 13:20:33   [#41]
Uprzejmie donoszę, że zgredka nie ma na liście. A chyba powinienna, nie?
zgredek05-09-2005 14:17:52   [#42]

no pewnie

jak się zapisze to będzie

Marek Pleśniar05-09-2005 14:28:41   [#43]
no:-)
Marek Pleśniar08-09-2005 02:58:54   [#44]

zmiana w karcie zgłoszenia!

ze względu na rezygnację z podziału na grupy zmodyfikowaliśmy kartę zgłoszenia

jest ona do pobrania na stronie konferencji:

Wkleję informacje i linki tu:

Zapisy na konferencję.
Zapisy prowadzi:
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Kadry Kierowniczej Oświaty.

Liczba uczestników jest ściśle limitowana.

 

Cena:

  • konferencji dyrektorów: 200zł (konferencja i wyżywienie)

  • Moduł samorządowy: 190zł.

Nocleg zapewniamy. Jest on płatny oddzielnie – cena dla uczestników konferencji - 80zł za dobę w pok 2os. z łaz. + śniadanie. Hotele w centrum miasta.

 

 

Aby zapisać się na konferencję należy:

 

1

Pobrać kartę zgłoszenia (do wyboru - plik Word lub ten sam plik skompresowany):

 

           lub       (kliknij aby pobrać)

2

Na podany w karcie numer konta przelać wpłatę konferencyjną

3

Wysłać wypełnioną kartę zgłoszenia oraz kopię dowodu wpłaty (kopia z wyciągu) do OSKKO:

 

1. Pocztą na adres: OSKKO, ul. Królowej Jadwigi 2/12, 10-132 Olsztyn)

 

2. Faxem: (089) 527-20-52

 

3. Emailem: oskko@oskko.edu.pl (zatytułować: zgłoszenie na konferencję)

! Warto też pobrać zaproszenie:
 

                lub            (kliknij aby pobrać)

 

 

Po otrzymaniu ww. dokumentów:

 

1

Wpiszemy Panią/Pana na listę uczestników

2

Dodamy także Pani/Pana nazwisko do listy internetowej (w przygotowaniu), gdzie można sprawdzać stan zapisów.

3

Wyślemy Pani/Panu zawiadomienie o uczestnictwie, rachunek oraz informacje konferencyjne

 

Kartę zgłoszenia znajdziecie Państwo także w miesięczniku Dyrektor Szkoły, począwszy od numeru wrześniowego. W wydaniu wakacyjnym można już znaleźć ogłoszenie.

 

Kontakt z organizatorem:

Ogólnopolskie Stowarzyszenie Kadry Kierowniczej Oświaty (OSKKO),
ul. Królowej Jadwigi 2/12, 10-132 Olsztyn

Tel.: 089/ 527-20-52, kom. 0502-060-339, email: oskko@oskko.edu.pl

 

Organizator główny: Marek Pleśniar, dyrektor Biura OSKKO.

Marek Pleśniar08-09-2005 02:59:18   [#45]
oczywiście dotychczasowa karta jest też honorowana:-)
Marek Pleśniar08-09-2005 04:21:22   [#46]

i

mamy dla Was już tylko około 90 miejsc

proszę - pośpieszcie się bo liczba miejsc jest ograniczona

Fakir208-09-2005 15:37:47   [#47]

W Poznaniu

ostatnich gryzą psy :)))
MartaSz13-09-2005 10:31:46   [#48]

Aktualizacja listy uczestników VII Krajowej Konferencji Dyrektorów Szkół w internecie: środa 14.09.2005r. 

Marta Szwonder

Sekretariat OSKKO

Marek Pleśniar13-09-2005 10:41:18   [#49]

a do środy prosimy cierpliwie poczekać

w tym dniu po prostu otrzymamy pełną informację o stanie wpłat w banku

DYREK14-09-2005 22:43:16   [#50]
i poczekamy
strony: [ 1 ][ 2 ][ 3 ]