Forum OSKKO - wątek

TEMAT: autoprezentacja
strony: [ 1 ]
agnieszkaw06-07-2005 20:13:23   [#01]
Chciałabym państwa serdecznie powitać. Od dłuższego czasu zaglądam na forum Vulcana, gdyż można się od Was dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy. Nie jestem dyrektorem,ani vicedyrektorem, ani też nauczycielem z dłuuuuugim stażem. Jestem nauczycielem kontraktowym, który za kilka dni ma stanąć przed szacowną komisją. I tu jest problem. Co powiedzieć? Dodam, że znikoma jest u mnie umiejętność publicznych wystapień. Nerwy, nerwy, nerwy zżerają mnie za każdym razem. Może ktoś z Państwa dysponuje wzorem autoprezentacji. Byłabym ogromnie wdzięczna? Z góry serdecznie dziękuję!
Jola06-07-2005 20:37:22   [#02]

Witaj Agnieszko!
Myślę, że znasz treść

Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu

z dnia 1 grudnia 2004 r.

w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli

§ 12.

1. Komisja kwalifikacyjna przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną, podczas której nauczyciel stażysta ubiegający się o awans na stopień nauczyciela kontraktowego:

1) przedstawia sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego;

2) odpowiada na pytania członków komisji dotyczące wymagań określonych w § 6 ust. 2.

I to wszystko - autoprezentacja to to, co napisałaś w sprawozdaniu :-))

violka06-07-2005 20:44:39   [#03]

c. d.

 

§ 12.

 

2. Komisja egzaminacyjna przeprowadza egzamin, w czasie którego nauczyciel kontraktowy ubiegający się o awans na stopień nauczyciela mianowanego:

1) dokonuje prezentacji dorobku zawodowego;

2) odpowiada na pytania członków komisji dotyczące wymagań określonych w § 7 ust. 2.

§ 7.

 

2. Wymagania niezbędne do uzyskania stopnia nauczyciela mianowanego obejmują: