Forum OSKKO - wątek
goszka21 | 30-05-2005 14:00:50 [#01] |
---|
jejku!! właśnie siedzę i myślę..o raporcie z wewnętrznego..mierzenia..I nic nie wymyśliłam.ogranicza mnie cos takiego mojego KO"ustala się jednolitą strukturę dla wszystkich szkół i placówek strukturę z wewnętrznego mierzenia jakości szkoły lub placówki"..A ta jednolita ..położyła mnie na łopatki..Chcę sie podnieść...Ratunku.. |
beera | 30-05-2005 15:04:30 [#02] |
---|
no to nie jestes sama;-) z drugiej strony- nikt tego pewnie nie przeczyta |
goszka21 | 30-05-2005 15:22:30 [#03] |
---|
No wiesz???hihihihi Nikt nie przeczyta <rozczyta>.moje pisanie? Śmieję się ale jednak chciałabym wiedzieć jak sobie radzicie z raportem |
AnJa | 30-05-2005 15:51:02 [#04] |
---|
Jakbyście miały wrażenie, że Waszego dorobku aż tak nie doceniają, że nawet nie czytają - prześlijcie raport do mnie.
Przeczytam, nawet niedoskonałości ( o ile będa) podkreslę i do poprawy odeślę.
Apostać poprawiona to poproszę w wersji elektronicznej - cobym łatwo mógł nazwę szkoły na swoja zmienić;-) |
Tadek | 30-05-2005 16:04:01 [#05] |
---|
Czy KO kraków ma taki wzorzec?> |
wisiak | 30-05-2005 18:30:42 [#06] |
---|
nie tylko Poznań też. U nas już 1-go poszły do kontroli. Jeszcze nie ma odzewu. Gdybym wiedziała, że dobry to bym przesłała. |
Rycho | 30-05-2005 18:37:42 [#07] |
---|
Tadek, KO Kraków ma taki wzorzec.
I czytając wątki na ten temat na forum cieszę się, że mam takie KO. :-) |
inka2 | 30-05-2005 19:01:18 [#08] |
---|
STRUKTURA RAPORTU: 1. Charakterystyka szkoły. 2. Zakres diagnozowania, np. co zostało zbadane i ocenione. 3. Wyniki diagnozowania ich analiza i interpretacja. 4. Ocena diagnozowanych obszarów pracy szkoły. 5. Wnioski i rekomendacje. Takie przesłanie zamieściło ko Lublin. Zaiste, dużo można napisać, co do konkretów - brak danych. Chciałam się uporać z tym raportem przed wakacjami i widzę, że będzie trudno.Czy ktoś z lubelskiego wie coś, o czym nie wiem ja? |
Gaba | 30-05-2005 19:03:48 [#09] |
---|
a... czy ktoś wie, czy jest gdzieś raport/wzór raportu z Małopolskiego? Bardzo bym chciała już to posiadać, by przestać się denerować... |
beera | 30-05-2005 19:09:06 [#10] |
---|
inka2 macie WSPANIAŁY raport naprawdę szczerze zazdroszczę |
krystyna | 30-05-2005 19:13:44 [#11] |
---|
a podkarpackie KO prosi tak - do 30 czerwca RAPORT z wewnętrznego mierzenia jakości pracy w ........................................................ (nazwa szkoły / placówki) w roku szkolnym ................
- Ogólne informacje o szkole (placówce).
Proponuję wykorzystanie Charakterystyki szkoły (placówki) - wzór nr 3 do Organizacji nadzoru pedagogicznego w województwie podkarpackim. Można ponadto umieścić informacje o wizji i misji szkoły, o specyficznych uwarunkowaniach środowiskowych.
- Podstawa sporządzenia raportu:
▪ cele i zakres mierzenia jakości w danym roku szkolnym, ▪ źródła informacji, ▪ techniki i narzędzia diagnostyczne, ▪ przebieg mierzenia jakości. Chodzi o przedstawienie, jakie sposoby mierzenia zastosowano, jakie czynności zostały przeprowadzone, jak i komu prezentowano wyniki.
- Wyniki - opis i ocena jakości pracy w diagnozowanym zakresie z uwzględnieniem standardów i wskaźników oceny jakości określonych w Załączniku nr 2.
Proponuję następujący układ: przytoczony standard, zacytowany wskaźnik, opis spełnienia, ocena stopnia spełnienia.
- Wskazanie mocnych i słabych stron pracy szkoły (placówki).
Powinny dotyczyć tylko diagnozowanych standardów i wskaźników.
- Uwagi i wnioski.
Powinny wynikać z mierzenia jakości, stanowić wskazówki do pracy.
- Sposób wykorzystania wyników mierzenia jakości.
W jaki sposób szkoła zamierza wykorzystać wnioski z przeprowadzonego mierzenia jakości.
- Załączniki (wg uznania autora), np. prezentacja danych, narzędzia badawcze.
Uwaga: w przypadku mierzenia jakości pracy zespołów szkół w zakresie III: Kształcenie oraz IV: Wychowanie i opieka proponuję opisywanie spełnienia standardów odrębnie dla poszczególnych typów szkół (palcówek). Jeśli mierzenie dotyczyło zakresu I: Koncepcja pracy lub II: Zarządzanie, opis może być wspólny.
.................................................................................................... (miejscowość i data sporządzenia Raportu) |
..................................................... (pieczęć i podpis dyrektora) |
|
krystyna | 30-05-2005 19:15:33 [#12] |
---|
i może się przyda wzór pisma przewodniego: Wzór pisma przewodniego w sprawie przekazania raportu z przeprowadzonego mierzenia jakości pracy szkoły/placówki. ....................................... ........................................... /pieczątka szkoły/ /miejscowość, data/ ........................................ /sygnatura pisma/ Pan/Pani ....................................................... wizytator Kuratorium Oświaty
w .................................................. Zgodnie z §5 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia MENiS z dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego, wykazu stanowisk wymagających kwalifikacji pedagogicznych, kwalifikacji niezbędnych do sprawowania nadzoru pedagogicznego, a także kwalifikacji osób, którym można zlecać prowadzenie badań i opracowywanie ekspertyz, przesyłam raport z przeprowadzonego w br. szkolnym wewnętrznego mierzenia jakości szkoły/placówki.
Informuję jednocześnie, że ....... /podajemy informacje o sposobie i terminie ( ewentualnie planowanym terminie) wypełnienia obowiązku wynikającego z §5 ust. 1 pkt 3 ww. rozporządzenia - w stosunku do rady pedagogicznej i rady rodziców/.
...................................... /pieczątka i podpis dyrektora/ |
AnJa | 30-05-2005 19:17:03 [#13] |
---|
Kraków to chyba to:
RAPORT Z WEWNĘTRZNEGO MIERZENIA JAKOŚCI PRACY
w ......................................................
(nazwa szkoły)
w roku szkolnym.......................
1. Obszary lub zakres poszczególnych badań przeprowadzonych w danym roku szkolnym
2. Sposoby uzyskania informacji o jakości pracy szkoły w badanych obszarach lub zakresach (metody badawcze);
3. Wyniki badań;
4. Ocena jakości pracy w poszczególnych badanych obszarach lub zakresach uwzględniająca standardy i wskaźniki oceny jakości określone w załącznikach nr 1 – 5 do zarządzenia odpowiednio do typu szkoły lub placówki;
5. Wnioski - wskazanie mocnych i słabych stron pracy szkoły;
6. Proponowane działania naprawcze lub doskonalące jakość pracy szkoły.
7. Ewentualne załączniki:
Ä prezentacja danych;
Ä narzędzia badawcze;
Ä inne według uznania dyrektora szkoły lub placówki
I termin do 15 lipca.
adres:http://www.kuratorium.krakow.pl/index.php?ac=112&id=11 |
inka2 | 30-05-2005 19:17:42 [#14] |
---|
A nie wiem. Charakterystyka szkoły - mogę napisać, ze położona w malowniczej okolicy, gdzie woda czysta i trawa zielona. Dla mnie punkty nie są precyzyjne, ale może sie czepiam. Gdzieś wyczytałam, że w którymś ko raport ma się zawrzeć na 5 stronach. Też bym tak chciała. |
beera | 30-05-2005 19:17:43 [#15] |
---|
A MY MAMY MIĘDZY INNYMI TAK: Zobaczcie KWIATKI Z NASZEGO RAPORTU:
Godziny przyznane przez JST |
Koła zainteresowań (liczba godz.) |
Inne – jakie? (liczba godz.) |
Godziny opłacane przez rodziców komentarz ( nie mój- dostałam w mailu) - jak to się ma do segregacji??? |
Koła zainteresowań (liczba godz.) |
Inne – jakie? (liczba godz.) |
Godziny realizowane społecznie
komentarz ( nie mój- dostałam w mailu) - CO TO ZNACZY????( REALIZOWAC SPOŁECZNIE GODZINY) |
Koła zainteresowań (liczba godz.) |
Inne – jakie? (liczba godz.) | |
AnJa | 30-05-2005 19:20:44 [#16] |
---|
Ale lubelski misie bardziej jednakowoż podoba:-)
.......
Podobanie podobaniem, ale lubie jednak bardziej takie jak u Asi;-)
Zwłaszcza, że większość danych z SIO bym miał:-) |
inka2 | 30-05-2005 19:24:35 [#17] |
---|
Pozostaje tylko odwieczne pytanie: czemu służy ta nasza niekończąca się praca? Czy wizytator, który dostanie np. 50 raportów o objetości mawet jedynie 5 stron jest w stanie je przeanalizować? Przecież oprócz tego ma jeszcze za zadanie oceniać dyrektorów, kontrolować wyrywkowo szkoły i mierzyć, mierzyć, mierzyć... |
beera | 30-05-2005 19:26:51 [#18] |
---|
aaaaaaaaa jeśli te raporty mają spowodowac,ze on nie będzie oceniać dyrektorów, kontrolować wyrywkowo szkoły i mierzyć, mierzyć, mierzyć... To napiszmy je na 10 stron;-)) |
Gaba | 30-05-2005 19:28:21 [#19] |
---|
AnJa, Ty mnie nieustannie zachwycasz: 1. szanujesz znaki drogowe... 2. chciałeś się poświęcić z tym Krakowem... 3. znasz się na stronach mojego KO... czy są chętni na piwo w Kazimierzu? |
Majka | 30-05-2005 19:38:01 [#20] |
---|
Asiu :) Godziny przepracowane "społecznie" to te, które np. u nas wpisuje się w ankiecie -samochwałce pod taktownym zapytaniem: czy w przyszłym roku planujesz dodatkowe, poza pensum, zajęcia dla dobra swoich uczniów?
I tam są konsultacje do ustnej matury na przykład.....
To takie "nieplanowane", "spontaniczne", niekontrolowane działania dla dobra :)) Z których szef pisze potem raport....... |
inka2 | 30-05-2005 19:40:11 [#21] |
---|
Asia, ja bym napisała nawet na 20, byleby go powstrzymac przed tym wałęsaniem sie po szkołach. A może stwórzmy tajną zmowę i dajmy im robotę na cały rok - raporty zpracy szkoły! |
maeljas | 30-05-2005 19:40:33 [#22] |
---|
tu Lublin ! Inka - dano nam termin do 31 sierpnia - coby raport obejmował cały rok szkolny - po co się spieszyć? Uwzględniając zapisy § 4 ust.1 pkt 12 rozporządzenia MENiS z dnia 23 kwietnia 2004 roku w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego... oraz przedstawioną przez ministerstwo strukturę tzw. raportu wojewódzkiego Wydział Pragmatyki i Doskonalenia Nauczycieli uważa za istotne uwzględnienie przez dyrektorów szkół w tzw. raporcie z wewnętrznego mierzenia jakości informacji dotyczących: 1. przyjętego w danym roku szkolny zakresu mierzenia i zastosowanych w badaniu procedur, z uwzględnieniem metod, technik i narzędzi badań poszczególnych zagadnień (obszarów); 2. wyników mierzenia jakości w przyjętych obszarach (zagadnieniach); 3. sformułowanych na podstawie ww. wyników wniosków; 4. realizacji zaplanowanych i zamieszczonych w programie rozwoju zadań służących doskonaleniu jakości pracy szkoły (§5 ust.1 pkt 4 rozporządzenia); 5. sformułowanych, przedstawionych radzie pedagogicznej i zamieszczonych w protokole zebrania rady pedagogicznej ogólnych wniosków wynikających ze sprawowanego w danym roku szkolnym nadzoru pedagogicznego (art.40 ust.7 ustawy o systemie oświaty). |
Macia | 30-05-2005 19:54:01 [#23] |
---|
kurataor swiętokrzyski wyciął numer organizację nadzoru zamieścił na stronie ko w kwietniu z datą listopadowa i termin oddania raportu okreslił do 15 czerwca |
AnJa | 30-05-2005 20:00:12 [#24] |
---|
Te raporty,
A)o ile będa krótkie ( nie mylić z rzeczowe) pozwolą KO na:
1. wyłapanie z wniosków problemów jakie maja szkoły i pomysłów na ich rozwiązanie - lektura bedzie więc dosyć sympatyczna, aczkolwoiek wartość minimalna,
lub
2. na nic nie pozwolą, bo w rodzaju zbiorówki, która KO zrobi misz masz komletny wyjdzie.
B) o ile będa długie
1. zrezygnowanie z dziesiątków stron ankiet autodiagnozy ( jeśli napisane wg. szblonu jak u Asi),
lub
2. na nic nie pozwolą, bo nie da sie ich czytać (jeśli KO nie narzuci wzorca)
......
Mam do końca zajęć 2 rzeczy do zrobienia: raport i awanse. To trochę szperam w obu temtach.
Znaczy - w awansie przestałem, chyba zrozumiałem w czym rzecz.
.....
Z Krakowem to dziecku podpadłem - miało chyba jakby ochotę.
Znaki mam od zawsze - znaczy szacunek. Nie bardzo wiem skąd, ale mam. |
inka2 | 30-05-2005 20:02:09 [#25] |
---|
Jak się przyglądam temu raportowemu zamieszaniu, to dochodzę do wniosku, że nasz kurator jeszcze się mieści w jakichś normach zdroworozsądkowych - i termin nam dal przyzwoity, i wytyczne dotyczące tej wiekopomnej twórczości jakieś tam. A spieszę się, bo jadę za wodę!!!! Hurrra!! |
maeljas | 30-05-2005 20:08:46 [#26] |
---|
nio! :-))) |
Karolina | 30-05-2005 20:11:28 [#27] |
---|
matko - jak dobrze to mieć za sobą ;-) |
inka2 | 30-05-2005 20:26:19 [#28] |
---|
Karolino - nie mów, że masz, nie wierzę. |
Gaba | 30-05-2005 20:31:39 [#29] |
---|
AnJA, zwal to na mnie... Dziecku powiedz, że p. Gaba choć nie wygląda, ale ma instynkt kury i młodego zapraszamy. Przemek, ma wejscie, gdzie chce - za hasło: tato załatw kogoś trzeźwego, by nas wziął z basesenu. |
beera | 30-05-2005 20:50:07 [#30] |
---|
Do maci:
|
macia |
30.05.2005 19:54 [#23] |
|
|
kurataor swiętokrzyski wyciął numer |
|
|
organizację nadzoru zamieścił na stronie ko w kwietniu z datą listopadowa i termin oddania raportu okreslił do 15 czerwca
| a wiesz czemu?? Bo w kwietniu MENIS mierzył KO i sprawdzał w ankietach do dyrektorów, czy znają strukturę raportu. Wiec Twoje KO szybciutko wrzucilo na strony swoje ;-) Tak u nas się mierzy- MENIS KO, KO szkoły... A w raportach- aż milo jak świetnie... |
Karolina | 30-05-2005 21:01:05 [#31] |
---|
inka - wielkopolskie musiało oddać raporty do końca kwietnia - mamy już więc to za sobą |
bogna | 30-05-2005 22:15:22 [#32] |
---|
powtórzę za Karoliną :-) mamy już raport za sobą ;-)))))))))))) |
Wertykal | 30-05-2005 23:11:41 [#33] |
---|
Pewnie to juz bylo, ale... Tak se czytam Rozporzadzenie MENiS z dnia 23 kwietnia 2004 roku w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego... I nijak nie znajduje anmi wzoru raportu, ani terminu jego sporzadzenia (raz w roku szkolnym to dosc enigmatyczne sformulowanie) ani tym bardziej terminu zlozenia w KO. A przeciez nie tylko KO bo i RP, i RR, i OP. Radosna tforczosc kuratoriow ciekawa jest, ale bym sie nie przejmowal. Nie zadnej podstawy prawnej. A zadanie czynnosci od podwladnego bez podstawy prawnej mozna zakwalifikowac jako np. mobbing czyli czyn zagrozony kara chyba nawet wiezienia... ;-) Marek § 5. 1. Dyrektor szkoły lub placówki, we współpracy z nauczycielami zajmującymi inne stanowiska kierownicze w szkole lub placówce, sprawując nadzór pedagogiczny, wykonuje w szczególności następujące zadania: 1) planuje, organizuje i przeprowadza wewnętrzne mierzenie jakości, w tym badanie osiągnięć edukacyjnych uczniów; 2) decyduje o doborze technik i narzędzi diagnostycznych wykorzystywanych przy dokonywaniu wewnętrznego mierzenia jakości, tworzy je oraz może współdziałać w ich tworzeniu z instytucjami wspomagającymi; 3) raz w roku szkolnym opracowuje raport z przeprowadzonego wewnętrznego mierzenia jakości i przedstawia go kuratorowi oświaty, radzie pedagogicznej, radzie rodziców i organowi prowadzącemu szkołę lub placówkę; |
emilka34 | 31-05-2005 09:41:05 [#36] |
---|
raport A może ktoś wie jak powinien wyglądać raport w mazowieckim? Nie wiem jak się do tego zabrać. |
Wertykal | 31-05-2005 16:46:02 [#37] |
---|
Przeczytalem link od Bogny i jestem przerazony. Ale do rzeczy. Nie jestem na biezaco, wiec nie wiem czy to koniec. Ale z niniejszego watku i radosnej tworczosci kuratoriow wnosze ze tak. Szmkoda... Szkoda, ze zostawiliśmy tę sprawę tak zawieszoną. Nie zgadzam się z opiniami MENiS. Gdyby tak było jak w piśmie od nich stoi, to dlaczego nie zapisali tego wprost w rozporządzeniu np: termin zlozenia oraz forme raportu okresla kurator? Czasy okólników i prawa powielaczowego chyba mamy już za sobą? Oczywiście sprawa najważniejsza: na pytanie zadane przez OSKKO (o podstawę prawną!) otrzymaliśmy odpowiedź o przesłankach. ;-))) Trochę obok, nie? Po trzecie. Stwierdzenie MENiS'a: "Rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego (...) nie rozstrzyga kwestii związanych z kształtem raportu z wewnętrznego mierzenia, ale też nie ustanawia autonomii dyrektora szkoły w tym zakresie." jest oczywistą nieprawdą. Jak bowiem rozumieć brzmienie § 5. 1. Dyrektor szkoły lub placówki, we współpracy z nauczycielami zajmującymi inne stanowiska kierownicze w szkole lub placówce, sprawując nadzór pedagogiczny, wykonuje w szczególności następujące zadania: … 3) raz w roku szkolnym opracowuje raport z przeprowadzonego wewnętrznego mierzenia jakości i przedstawia go kuratorowi oświaty, radzie pedagogicznej, radzie rodziców i organowi prowadzącemu szkołę lub placówkę; Czy jest tu miejsce dla innego niż dyrektor szkoły podmiotu? O tym, że w całym dokumencie nie ma wymienionej ani formy ani terminu już pisaliśmy… Na koniec rarytas. Ogłaszam konkurs. Które Kuratorium, kiedy i w jakiej formie zrealizowało wyrażony w piśmie pogląd MENiS’a: Złożoność zadania, jakim jest sporządzanie raportu, ale także rola jaką może on spełnić w monitorowaniu osiąganej przez szkoły jakości wymaga podjęcia dyskusji przez zainteresowane strony (kuratora oświaty i dyrektorów szkół - zgodnie z zasadą nadzoru o współpracy nadzorujących z nadzorowanymi) oraz ustalenia jednoznacznych oczekiwań w tym zakresie. Dyskusja powinna być skupiona m.in. wokół następujących zagadnień: • Czym jest raport? • Kto jest jego odbiorcą? • W jakim celu go sporządzamy? • Jakie funkcje powinien spełniać? • O czym powinien informować? • W jakiej formie powinny być przedstawione wyniki? • Kto powinien decydować o obszarach podlegających mierzeniu? • Jak powinien być sporządzony? • Jakie kryteria poprawności powinien spełniać? • Kiedy należy go przekazać organowi sprawującemu nadzór pedagogiczny? Wspólnie wypracowane ustalenia, zaakceptowane przez wszystkich zainteresowanych, powinny być zamieszczone w dokumencie „Organizacja i tryb sprawowania nadzoru pedagogicznego" i stać się obowiązujące dla wszystkich organów nadzoru pedagogicznego w danym województwie. Skąd się bierze kulawe prawo oświatowe? Ano z takich „prawniczych fajerwerków MENiS’a”… |
AndrzejK | 31-05-2005 21:42:26 [#38] |
---|
raport Przeglądam dokumenty z nadzoru z seminarium z Panią Dzierzgowską . Bylem w Poznaniu i we Wroclawiu. Góra 6 stron raport.Jeśli ma to być wszystko porownywalne i ma czemuś służyć to nie komplikujmy. Kto to będzie potem czytał? A realizowal...................? Chyba że papiery są ważniejsze od ucznia. Jeśli spytalem rodzicow co to ewaluacja to jeden z nich wstał i powiedział. Panie a co to takiego? Prościej, krócej i na temat panie Andrzeju |
beera | 01-06-2005 09:12:12 [#39] |
---|
6 stron raportu?? a jak to się ma segregatora materiałów dotyczących mierzenia? W tym do planu nadzoru pięcioletniego i rocznego? Zazwyczaj nie krytykuję zbytnio - ale nie ma dla mnie spójności w tezach i działaniach... ....... Marek- porównuję sytuację do rozporządzenia o ocenianiu. Odpisała nam Zawisza- niewystarczająco. Weszliśmy z nią w polemikę- ominęła nas szerokim łukiem. MENIS w tej chwili jest jak przyczajony tygrys- czeka, co będzie dalej. Nie ma sensu się z nimi kontaktować w celu uzyskania konsensusu, bo oni nie dyskutują, a już na pewno nie partnersko. Przed nami szansa z nową ekipą- tak piszę, bo jestem optymistką |
beera | 01-06-2005 09:19:47 [#40] |
---|
a na marginesie Anja napisał, ze wolałby raport taki jak mam ja- prostszy do wypełnienia, bo SIO;-) Taki podział jaki dokonalo moje KO jest- dla mnie- absurdem Muszę moje wewnętrzne mierzenie rozkawalkować na typy podane przez Kuratorium. Musze porozdzielać wewnętrzne mierzenie na kawalątka. Czyli jesli dla mnie obszarem, w ktorym poruszałam się w tym roku było wychowanie i profilaktyka, to nie mogę tego opisac w jednym miejscu, bo coś monitorowałam, coś hospitowałam, część jest w programie rozwoju, częśc w prirytetach Np- "prowadzenie dokumentacji" muszę wpisać w dwa miejsca. Nie ma w sytuacji takiej konstrukcji Raportu miejsca dla mnie- dyrektora szkoły. Pomijam fakt,że w malej szkole z 12 nauczycielami jak się zrobi priotrytety MENIS i KO, to nie ma już czasu na nic inego- żadne tam wewnetrzne potrzeby...
Kontrolowanie realizacji przez szkołę lub placówkę wymagań określonych w przepisach prawa (realizacja obowiązku szkolnego, prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania, ...). |
Komentarz, interpretacja i ocena: .............................................................................................................................................................................. .............................................................................................................................................................................. |
Wnioski: ............................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................................. |
Diagnozowanie osiągnięć edukacyjnych uczniów z uwzględnieniem wyników uzyskiwanych przez nich na poszczególnych etapach kształcenia, a także na podstawie porównywania tych wyników z wynikami uzyskiwanymi przez uczniów na sprawdzianie i egzaminach. |
Komentarz, interpretacja i ocena: ............................................................................................................................................................................ .............................................................................................................................................................................. |
Wnioski: ............................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................................. |
Monitorowanie podejmowanych przez szkołę lub placówkę oraz nauczycieli działań zmierzających do doskonalenia jakości pracy szkoły lub placówki we wszystkich zakresach ich działalności z uwzględnieniem rodzajów podejmowanych działań. |
Komentarz, interpretacja i ocena: ............................................................................................................................................................................ .............................................................................................................................................................................. |
Wnioski: ............................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................................. |
Prowadzenie hospitacji, w tym hospitacji diagnozującej z uwzględnieniem liczby poszczególnych rodzajów hospitacji. |
Komentarz, interpretacja i ocena: ............................................................................................................................................................................ .............................................................................................................................................................................. |
Wnioski: ............................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................................. |
Dokonywanie ewaluacji. |
Komentarz, interpretacja i ocena: ............................................................................................................................................................................ .............................................................................................................................................................................. |
Wnioski: ............................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................................. |
- Inne działania podejmowane w danym roku szkolnym:
Realizacja zadań określonych w priorytetach Ministra Edukacji Narodowej i Sportu i Dolnośląskiego Kuratora Oświaty |
Komentarz, interpretacja i efekty działań: ............................................................................................................................................................................ .............................................................................................................................................................................. |
Wnioski: ............................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................................. |
Realizacja zadań określonych w rocznym programie rozwoju szkoły |
Komentarz, interpretacja i efekty działań: ............................................................................................................................................................................ .............................................................................................................................................................................. |
Wnioski: ............................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................................. |
Realizacja zadań określonych w priorytetach Ministra Edukacji Narodowej i Sportu i Dolnośląskiego Kuratora Oświaty |
Komentarz, interpretacja i efekty działań: ............................................................................................................................................................................ .............................................................................................................................................................................. |
Wnioski: ............................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................................. |
Realizacja zadań określonych w rocznym programie rozwoju szkoły |
Komentarz, interpretacja i efekty działań: ............................................................................................................................................................................ .............................................................................................................................................................................. |
Wnioski: ............................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................................................. | |
AnJa | 01-06-2005 10:28:13 [#41] |
---|
Wiesz - ja to Twoje to bym tak wybiórczo potraktował.
A jak znam siebie - to gdzieś przy 20 stronie zacząłbym wpisywać: nie rozumiem pytania, przy 40: ? przy 60: diabli wiedzą.
w ankietach z mego KO na razie do ? dochodzę - na 3-4 stronie.
Ale raport mniej wkurzający, więc więcej bym wytrzymał:-) |
beera | 01-06-2005 10:37:31 [#42] |
---|
kurrrka wybiórczo? Moja pani wizytator stwierdziła " wasze dokumenty wysyłane do mnie świadczą o jakości pracy szkoły" ;-)) |
zgredek | 01-06-2005 10:42:24 [#43] |
---|
świadczyłyby zatem wybiórczo;-) |
AnJa | 01-06-2005 10:54:02 [#44] |
---|
Nasza była twierdziła to samo.
Kiedy prostowałem, mówiąc, że co najwyżej o kulturze pracy dyrektora, a ten został wybrany jednogłośnie z udziałem w komisji jej szefa - nie podejmowała dyskusji. |
Wertykal | 01-06-2005 12:15:07 [#45] |
---|
Takie opinie swiadcza co najwyzej o jakosci (i poziomie merytorycznym) mowiacego. Co zreszta nie dziwi, bo jaka jest wiemy od dawna... ;-) Marek |
asik | 03-06-2005 19:14:23 [#46] |
---|
macia gdzie ten termin oddania raportu znalazłaś? Przeszukałam wszystkie działy KO chyba gdzieś musiało mi to umknąć. |
asik | 03-06-2005 19:40:36 [#47] |
---|
przepraszam nie czytałam dokładnie. Już znalazłam. |
Zola | 05-06-2005 00:04:32 [#48] |
---|
u nas wzorzec ma jakieś 20 stron, niby ma ręce i nogi, ale jak dodam do tego co wymagają we wzorcu to wyjdzie jakieś 50-60 stron, taka sobie mała magisterka ratuuuuuuuunku :-((( mam w tym samym czasie nabór i oceny za staż i klasyfikację i komisje awansowe ale co ja bajdurzę , wszyscy tak mają i to wcale nie jest pocieszające :-(((( |
Gaba | 05-06-2005 07:59:12 [#49] |
---|
to, co zrobiły kuratoria swidczy wyłacznie o jakości iuch pracy - dawanie nierealnych treminów... |
Anula | 05-06-2005 18:25:22 [#50] |
---|
mazowiecki raport czytam, czytam, czytam i nic (no może troszke). Być może nie potrfie czytać ze zrozumieniem. :))))))))))) Jeśli już ktoś zabiera się do raportu to może podyskutujmy jak go napisać. KO nie mówi nic. Jakby było zaklęte.............. A co my biedni mamy robić? Wzór mamy barrrrdzo ciekawy. Byłam na szkoleniu dotyczącym pisania raportów prowadzonym przez panią z Lublina. Jej komentarz był ciekawy: macie najtrudniejszy raport, współczuję wam. Nic dodać nic ująć..............:(((((((((((((( |
|