wydłużenie w szkole masowej: teoretycznie- mozliwe, praktycznie- malo prawdopodobne W zasadzie jest tak: wydłużasz etap edukacyjny, czyli treści I etapu edukacyjnego realizujesz w cztery lata( lub w więcej- zalezy) Więc nie do końca: treści II klasy realizuje w trzeciej. realizuje w ciągu tego roku te treści, ktore przypadają na 1/4 jego bycia w 1 etapie edukacyjnym. Takie myslenie " treści II klasy bedzie realizował w III" spowoduje na koniec klasy III, ze nie będzie miał kiedy zrealizowac tresci klasy III- chyba, ze na wstępie 2 etapu znowu go wydłużycie i porządnie opracujecie program dla ucznia Moim zdaniem wydłużenie etapu powinno nastapić przed rozpoczęciem etapu- żeby sobie porzadnie rozplanowac treści do realizacji. W praktyce Twoj uczeń realizował tresci klasy II, ale nie dał rady, i bedzie " uzupelniał braki" |