fajny link;-) Wszystko jest w rozporządzeniu: § 13. 1. Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.
2. W szkole dla dzieci i młodzieży księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym arkusze ocen uczniów urodzonych w jednym roku, którzy ukończyli lub opuścili szkołę. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację: "Księga arkuszy ocen uczniów urodzonych w .... roku". 3. W szkole dla dorosłych księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym arkusze ocen słuchaczy, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację: "Księga arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli lub opuścili szkołę w roku szkolnym .... ". 4. Na końcu księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację:
1) w szkole dla dzieci i młodzieży: "Księga zawiera: 1) .................... arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę, (podać liczbę) 2) .................... arkuszy ocen uczniów, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.", (podać liczbę)
2) w szkole dla dorosłych: "Księga zawiera: 1) .................... arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli szkołę, (podać liczbę) 2) .................... arkuszy ocen słuchaczy, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.". (podać liczbę)
Adnotację na końcu księgi arkuszy ocen opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły. |