Forum OSKKO - wątek

TEMAT: wczesna_emerytura_tylko_dla_ulubieńców_dyrekcji
strony: [ 1 ]
nalix14-05-2005 12:07:31   [#01]
Moja dyrektor mi powiedziała, że mnie nie puści na wczesną (jestem podpadnięty- podobno jestem niedobry dla uczniów), a sam nie mogę rozwiązać stosunku pracy, bo mam umowę okresową bez klauzuli o wypowiedzeniu i od niej zależy, czy da mi klauzulę.
Tak to łaska pańska na pstrym koniu jeździ i szkoła jest folwarkiem Pani dyrektor!!!
Jacek W14-05-2005 12:12:45   [#02]

Znowu ten folwark (niesmak)

Sugerujesz, że Twoja szefowa łamie prawo?

A poza tym trochę nielogiczne to, co piszesz, jeśli jesteś niedobry(a) dla uczniów, to powinno jej zależeć, żebyś wiódł żywot emeryta, a nie męczył nadal dzieci.

beera14-05-2005 12:25:00   [#03]

jakbyś nie był moim ulubieńcem, to

bym Ci umozliwiła odejście z pracy z dnia na dzień, jesli tylko bym mogla;-)

Coś innego musi być na rzeczy, nalix- postaraj się obiektywnie na to popatrzeć i normalnie, bez nerwów pogadać z dyrektorką.

gajga14-05-2005 12:26:30   [#04]
Jeśli miłabym prawo do emerytury, to nawet mój mąż nie zabroniłby mi tego, a co dopiero szef.
nalix14-05-2005 13:03:11   [#05]

uzupełnienie

Sęk w tym, że  może, a ja będę musiał szukać nowej pracy i odpowiedniej umowy -pewnie na drugim końcu Polski -jaki to ma sens, skoro chcę skorzystać z nabytego prawa??? To chyba będzie pierwszy wypadek w Polsce, że nauczycielowi utrudnia się przejście na emeryturę z czystej złośliwości. Moja ocena swojej pracy w tej szkole jest zupełnie inna niż Pani Dyrektor -jestem lubiany przez wielu uczniów, chociaż nie przez wszystkich.
bogda414-05-2005 13:06:42   [#06]
 Czy Ty jesteś może z dużego miasta Ł.?
Marek Pleśniar14-05-2005 13:39:43   [#07]

ale przecież nikt nie może Ci zabronić iśc na emeryturę???

Szef nie ma takiej mozliwości skoro masz prawo

Tylko dopilnuj terminów (zdaje się że właśnie wkrótce)

Podobnie jak przedmówcy uważam, że jeśli Cię szef nie toleruje/lubi/ceni to z przyjemnością pomoże odejść;-)