Forum OSKKO - wątek

TEMAT: egzamin gimnazjalny
strony: [ 1 ]
bomis26-04-2005 15:52:51   [#01]
Moze ktos ma arkusz egzaminu gimnazjalnego. Nie moge pobrac ze strony oke Kraków. Jest jakis błśd. moja latorośl pisała i chcemy sprawdzić co było. niewiele pamięta.
gigagiga26-04-2005 16:09:24   [#02]
ja mam, tylko uaktywnij mi swój adres
gigagiga26-04-2005 16:12:30   [#03]
http://bi.gazeta.pl/im/4/2675/m2675434.pdf tu też jest test. Dość szybko sie ściąga
krzycho26-04-2005 16:19:14   [#04]

mogę ci podrzucić (jak chcesz)

krzycho

Anka L26-04-2005 16:23:40   [#05]

gigagiga :)

dzięki za namiary :)

rzeczywiście błyskawicznie poszło :)

z żadnej OKE ani z CKE nie udało mi się ściągnąć arkusza, widac za duży tłok

Magosia26-04-2005 16:26:53   [#06]

Jak wrażenia?

Moje dzieciaki- mam jedna klasę- stwierdziły,że łatwiej niz na próbnym.

Taka optymistka to nie jestem, ale forma wypowiedzi, moim zdaniem, łatwa -listy pisze sie od nauczania zintegrowanego.

Ale- refleksja- część zadań otwartych zdecydowanie łatwiejsza dla mieszkańców miast, zwłaszcza dużych- jeśli dzieciak nie jeździł na wycieczki, nie był w Krakowie, Gdańsku, nawet w Lublinie czy Rzeszowie- a mógł nie być, i albumów w domu i szkole może nie miał i nie ogladał... to dokladny opis obiektu będzie utrudniony.

Oczywiście - inteligentny uczeń mógł opisać po prostu swoją urokliwą miejscowość...

Gorzej, jak dzieciak z miejscowości nieatrakcyjnej turystycznie i polotu jeszcze nie ma:-)

Podobne uwagi do planu wycieczki do europejskiego miasta - bywalcy i turystyczni mają ułatwione zadanie. Choć Lubartów to też Europa, jednak o Wiedniu, Warszawie czy Krakowie pisze się łatwiej- zwłaszcza , jak się mieszka naprzeciwko Wawelu - na przykład.

Co Wy na to ?

To co piszę to tak w lekkim nawiazaniu do wątku o wycieczkach, ktory tyle emocji wzbudził.

Mada26-04-2005 16:38:09   [#07]

moje też mówiły, że łatwiej niż na probnym

z doświadczenia z nimi wiem, że bywa to rożnie, dlatego z optymizmem też poczekam do wyników

bardziej obawiam się jutrzejszego dnia, bo uczę ich fizyki i..hmm

przeżywam to swój sposób:)

Elusia26-04-2005 16:50:15   [#08]
 

 

Taką to oto informację znalazłam na stronie mojego OKE (boldowanie moje)

;-)))

ulis26-04-2005 16:50:34   [#09]
Ja też z optymizmem ostrożnie, wyniki pokażą jak wyszło. Z tym pytaniem otwartym jestem takiego zdania jak magosia. A w szkole wszyscy mają do mnie pretensje o to, że chciałabym aby nasze dzieci ( wieś) jeździły do miast na wycieczki, zwiedzały je z przewodnikiem, chodziły do prawdziwego teatru itp. Bieszczady też piękne ale...
bomis26-04-2005 17:03:31   [#10]

odpowiedzi

Prosze o poprawne odpowiedzi, bardzo proszę
Mada26-04-2005 17:10:06   [#11]

przejrzałam arkusz i co do problemu, który porusza magosia, czekam cierpliwie na rozmowę z młodzieżą

z nadzieją, bo nie ukrywam, że przeznaczając godziny dyrektorskie na edukacje europejską miałam nadzieję, że "palcem po mapie i albumach" (i nie tylko) cosik może zaowocuje..

bo właśnie moje dzieciaki (wieś) z tą Europą to przez szkiełko tylko..a duże miasta Polski ?

gigagiga26-04-2005 17:10:08   [#12]

bomis

Też szukaj  na stronie  Gazety www.gazeta.pl.

bomis26-04-2005 17:14:34   [#13]

odpowiedzi

Prosze o poprawne odpowiedzi, bardzo proszę
gigagiga26-04-2005 17:16:46   [#14]

Zgodnie z tym , co pisała magosia, niektóre moje dzieciaki pisały właśnie o swoim miasteczku. Niech żyje ścieżka regionalna! Ale tym sposobem znów będą sypać, skąd są. Chociaż to nie ma żadnego znaczenia dla sprawdzającego, ale tajemnica i całe kodowanie bierze w łeb.

Egzaminatorzy zaś będa nurkować w podręczniki sztuki, albumy  i przewodniki, żeby dobrze ocenić rzeczowość.

Ale ortografię to czarno widzę. Pisownia nazw zabytków nie należy do najprostszych. Nieczęsto sie o tym mówi.

Mada26-04-2005 17:22:27   [#15]

gigagiga

tą ścieżkę reginalną to mamy  skrzyżowaną chyba?

cosik mi mówi, że blisko mieszkasz;) - serio

Gaba26-04-2005 20:44:31   [#16]
bardzo jestem zadowola z arkusza i koncepcji...
Ajcila26-04-2005 21:20:28   [#17]

gigagiga

Podeślij mi prosze bo mi coś ściągnać się nie może:-(
gigagiga26-04-2005 22:55:38   [#18]

Mado,

 w Łódzkiem?
Grażyna Stanek27-04-2005 13:33:24   [#19]

test z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych z dn. 27.04.2005.

 http://bi.gazeta.pl/im/5/2677/m2677675.pdf

gigagiga27-04-2005 13:39:37   [#20]

A tu wszystkie mozliwe warianty arkuszy z obu części

http://komisja.pl/index.php?menu=egzaminy&podmenu=gimnazjalny&podmenu2=arkusze

gigagiga27-04-2005 13:40:56   [#21]
Moi wychowankowie nie byli zachwyceni. Mieli o wiele gorsze samopoczucie niż wczoraj.
gigagiga27-04-2005 13:42:34   [#22]

 

Mam obie części w acrobacie - arkusz standardowy. Jakby co, to mogę wysłać.

Gaba27-04-2005 15:53:34   [#23]

moja córka, dobre i bardzo pracowite dziecko - skwitowała... przesadzili, wczoraj egzamin dla podstawówki dziś dla liceum, za dużo zadań...

rozbawiła mnie jedna nasza gwiazda lokalna: ojeju, trzeba było znać wzory fizyki... przecież nigdy nie trzeba było.  ;-)

Magosia27-04-2005 16:11:29   [#24]

U mnie podobne opinie

jak u Gaby- dzieciaki pomęczone bardzo i zestresowane wychodziły, ale liderzy zadowoleni,że wszystko zrobili, że raczej dobrze.

Ja w każdym razie kolejne zadanie organizacyjne mam za sobą, dziś pod podwójną obserwacją eksperta i obserwatora z KO, sprawnie, zgodnie z procedurami.

Jutro wygładzam SIo,w piatek oddaję arkusz i wolne:-)

Ajcila27-04-2005 17:49:55   [#25]

Zesterowane strasznie i smutne:-(

A najsmutniejsze to to, że tylko dzieci z klasy matematycznej z rozszerzoną matmą poradziły sobie. Moja córka jest w klasie językowej i przyszła bardzo zdenerwowana:-(((

Fakt, że ona typowa humanistka ale... czy to są równe szanse ?

Magosia27-04-2005 18:10:09   [#26]

Czy są gdzieś może już wyniki z mat.przyr?

jeśli tak, to proszę o namiary.
for27-04-2005 18:18:35   [#27]
są, ale oczywiście nieformalne, rozwiązane przez dziennikarzy gazety, na www.gazeta.pl
Magosia27-04-2005 18:24:10   [#28]

Dzięki

:-)
BożenaB27-04-2005 19:08:53   [#29]

To może trzeba rozszerzać ścisłe?

Podobno humanistom też się matematyka przydaje ;-)

A na wielu kierunkach studiów - fizyka, której w gimnazjum za 4 h/cykl nauczyć się nie da, chyba tylko szczególnych orłów ....

acha27-04-2005 19:54:46   [#30]

Moim zdaniem było zbyt mało zadań z matematyki, biorąc pod uwagę ilość godzin na każdy z przedmiotów w całym cyklu kształcenia. Zadania te wydały mi się łatwe w porównaniu z pozostałymi. Mam jednak obawy przed jutrzejszym spotkaniem z młodzieżą w szkole, wiedząc jakie banalne błędy popełniali wczoraj przy łatwych pytaniach.

P.S. Słyszeliście plotki o przeciekach i pomyłkach przy rozdawaniu arkuszy?

Gaba27-04-2005 20:39:47   [#31]

wczoraj miałam panią kurator, to było bardzo miłe, przyszła po ok. 3/4 egzmianu, pytała dzieci wychodzące o wrażenia...

Najbardziej zła była moja spokojna zastępczyni o zadanie z jakąś wieżą oraz opakowaniem... mówi ze tłukła identyczne, ale - dziecia niektóre wychodziły zupełnie świeżutkie.

Pisał nasz najsłabszy od 1999 roku rocznik... boję się o wyniki.

Konto zapomniane27-04-2005 23:39:44   [#32]
U nas dzieci najsłabsze wychodziły bardzo zadowolone i już po... godzinie ("a po co mi ten egzamin, do zawodówy i tak mnie przyjmą!")! Lecz te ambitniejsze czesto nie zdążyły, narzekały na zbyt mało czasu i na zadania z fizyki... Jak co roku głosy są takie, że humanistyczny łatwy, mat-przyr trudny. Czy to już tak zostanie na zawsze?
Gaba28-04-2005 03:49:02   [#33]
a ja mam zastrzeżenia do pracy eksperta w mojej komisji.
acha30-04-2005 14:23:50   [#34]

Jednak były przecieki

http://www.gimnazjum.pl/phorum/read.php?f=10&i=2346&t=2346

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]