Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
Wso - w statucie czy jako załącznik? |
Małgorzata10 | 28-01-2005 16:28:34 [#01] |
---|
Witam serdecznie, wracam do dyskutowanego juz na forum wątku. Jakie przepisy oświatowe mówią o tym, że wso może być załącznikiem do statutu albo tez musi być integralną cześcią statutu? A co z programem wychowawczym? Programem profilaktyki? |
ola 13 | 28-01-2005 16:58:23 [#02] |
---|
Rozp.o coenianiu: par. 3 ust 4 4. Szczegółowe warunki i sposób oceniania wewnątrzszkolnego określa statut szkoły, z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia. Co do reszty mam zapisane cele obu w statucie, szczegóły itp odrębny dokument |
Martuś | 28-01-2005 17:05:32 [#03] |
---|
Myślę i mam tak jak Ola. |
Kasia66 | 28-01-2005 17:27:43 [#04] |
---|
Ja mam w statucie WSO jako rozdział, ale SPW i SPP oddzielnie. |
józefinaw | 28-01-2005 20:53:27 [#05] |
---|
Kasiu 66 co oznaczają SPW i SPP |
org | 28-01-2005 21:45:37 [#06] |
---|
program wychowawczy i program profilaktyki |
rzewa | 29-01-2005 00:44:27 [#07] |
---|
statut nie może miec żadnych załączników wypowiadał się juz tutaj na ren temat Antoni Jeżowski. Zatem szczegółowe warunki i sposób wewnętrznego oceniania określac musi SAM statut, a programy wychowawczy i profilaktyczny sa osobnymi dokumentami mającymi własna podstawę prawną, podobnie program rozwoju szkoły czy szkolny zestaw programów nauczania oraz programy poszczególnych zajęć i przedmiotów czy ścieżek. |
Marek Pleśniar | 29-01-2005 01:33:23 [#08] |
---|
im bardziej Kubuś zaglądał za załącznikami do.. statutu tym bardziej załączników tam nie było;-) trąbiliśwa o tym sto razy;-) |
OlaM | 30-01-2005 14:30:16 [#09] |
---|
ale przecież może być jako załącznik "dokument statutowy nr ......". Nikt mi się do tej pory o to nie "doczepił" Statut szkoły jest napisany dla całej społeczności uczniowskiej. Dla ucznia, który ma 12 - 13 lat, dla rodzica o różnym poziomie intelektualnym i ja wychodzę właśnie z takiego założenia. Jak wszytsko umieszczę w statucie to "niektórzy" nic w nim nie znajdą. |
beera | 30-01-2005 14:45:31 [#10] |
---|
często czym innym sa przepisy prawa, a czym innym praktyka stosowania tych przepisów :-) |
Antoni Jeżowski | 30-01-2005 16:36:27 [#11] |
---|
oświata jak widać to wielkie zbiorowisko indywidualności (czasem też indywiduów :-), o(d)pornych na... wszystko. Co mi tak nauka (o prawie), praktyka (stosowania prawa), teoria czy historyczna ciągłość uwarunkowań!!! Ja mam patent na moje rozwiązania i one się sprawdzają! Co więcej - z dumą odkrywcy głoszę to publicznie! A przecież w szkole (podobno) edukuje się nie tylko podczas lekcji, ale po prostu życiem szkoły. Jeśli to życie nacechowane jest dewiacjami, to jest wielka szansa, że dewianci (albo ignoranci) wchodzą z niej w życie dorosłej społeczności. No, chyba żeby nie. Nie robiono w "tym temacie" badań. A szkoda. To taka niedzielna refleksja, wcale ad personam, a raczej tak na marginesie... bo w kwestii merytorycznej, z powodów wskazanych wyżej, zwyczajnie nie mam siły... :)))) |
rzewa | 30-01-2005 18:50:47 [#12] |
---|
ja też już czasami... nie mam siły... i mam jakieś takie poczucie marnowania czasu... ;-( |
OlaM | 31-01-2005 07:06:08 [#13] |
---|
Antoni mnie zbeształ zresztą Rzewa też, ale nic na to nie poradzę, że jestem odporna na ..........wszystko. | UWAGA! Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.
|