Nie było mnie jakis czas... Marku, co do oświadczeń. Wypisuję tekst oświadczenia i robię dwie tabelki- wyrażam zgodę, nie wyrażam zgody. Na zebraniach wychowawcy puszczają listę i zbierają podpisy. Zapobiega to - moim zdaniem- jakimkolwiek watpliwościom. Żaden rodzic w czerwcu nie stwierdzi iż życzy sobie wpisu na świadectwo a brak jego zgody pisemnej wynika z zagubienia oświadczenia przez wychowawcę. Jako, że taka sytuacja wydarzyla się w zaprzyjaźnionej szkole- uczę sie na cudzych błędach. Co do twojej ramowki- każdy ma jakieś priorytety i Ty dodając godziny do sztuki, czy techniki masz pewnie jakies powody. Jeśli są one związane z ratowaniem etatów dla belfrów, to przyznam, ze masz trudny wybór. Wybór pomiedzy pracą dla swoich nauczycieli , a koniecznością zdobycia przez dzieciaki pewnej kierunkowej wiedzy i umiejętności.. Warto jednak, żebys sprawdził na ile w takiej ramówce masz możliwość realizowania ścieżek międzyprzedmiotowych. Jasne, że ich treści można wpisać w treści przedmiotów, ale widzę, że nie zwiększyłeś ilości ich godzin. Ja treści ścieżek realizuję zwłaszcza na przyrodzie- dodaję więc na to godziny. Wiem jednocześnie, że każdy z nas ma jakiś swój pomysł. Jest on zakotwiczony w szkole. Jest wynikiem jakiś kontekstow. Ma uzasadnienie w trybie pracy szkoły. Asia Aha! Oczywiście 4 godziny w-fu ja także nie uwzględniłam |