ścieżki najlepiej (wg mnie) realizować w powiązaniu z programem różnych przedmiotów oraz w postaci projektów miądzyprzedmiotowych jesli są one ujęte w planach dydaktycznych to nauczyciel realizując temat jednocześnie realizuje treść ścieżki - nie ma innej możliwości, więc po co ten zielony długopis wystarczy dobrze zaplanować i zaznaczyć w planach dydakt.-wych. - potem sprawdzić te plany czy wszystkie treści zostały ujęte (obejmując wszystkie przedmioty, działania wychowawcy i cały cykl edukacyjny) tak więc prawidłowość realizacji polega na realizowaniu ich zgodnie z opracownym planem czym innym będzie ocena efektów realizacji ścieżek - tu przecież nie ma klasówek i o ile wiedzę można zbadać na przedmiocie lub organizując konkursy szkolne, to postawy są trudniejsze do zbadania - a tu mamy pdobne trudności jak w przypadku badania efektów realizacji programu wychowawczego szkoły i w tym właśnie temacie chętnie bym dowiedziała się jak to robią inni |