Zapraszamy do
zamówienia
dostępu do nagrania
z webinarium wraz z
materiałami szkoleniowymi.
Jak wprowadzić standardy ochrony małoletnich w sposób prosty i bez
zbędnej biurokracji? Skorzystaj ze szkolenia internetowego, w
którym udział wzięło już ponad 1000 osób - dyrektorów
szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych, wizytatorzy i urzędnicy
samorządowi.
Szkolenie ma formę nagrania, więc można z niego skorzystać
w dowolnym momencie. To odpowiednia chwila na zajęcie się
tym problemem, ponieważ 15 lutego 2024 r. wchodzi w życie ustawa
wprowadzająca standardy ochrony małoletnich. Dyrektorzy mają czas na
ich wprowadzenie w swoich placówkach do 15 sierpnia 2024 r.
Poniżej przedstawiamy początkowy fragment naszego webinarium,
oraz opinie niektórych uczestników:
Dziękuję za świetne szkolenie pełne wartościowych treści.
Materiał wykorzystamy w szkole opracowując wymagane dokumenty,
dostosowując do wymagań prawa oświatowego. Zawsze jesteście Państwo
profesjonalni w swoim przekazie. Stwarzacie Państwo przesympatyczną
atmosferę.
Świetni specjaliści. Spotkanie prowadzone na wysokim poziomie. Dużo
wiedzy przekazanej w sposób konkretny, a zarazem rzeczowy.
Bardzo wartościowe, merytorycznie szkolenie. Szczególnie dla
mnie ważne były odpowiedzi na zadawane pytania.
Bardzo jasne i rzeczowe szkolenie w przemiłej atmosferze. Nie
czytane slajdy, ale przedstawiane informacje w pigułce. Bardzo
merytorycznie, za co dziękuję.
Dumna jestem, że mogę uczestniczyć w doskonaleniu zawodowym własnego
warsztatu pracy pod Państwa kierunkiem, a następnie dzielić się
pozyskaną i poszerzoną wiedzą oraz umiejętnościami z nauczycielami
szkoły.
Podczas szkolenia
zajmiemy się m.in. następującymi zagadnieniami:
bezpieczeństwo i higiena pracy dzieci i uczniów –
analiza obowiązujących aktów prawnych pod kątem zadań i
odpowiedzialności dyrektora i nauczycieli (rozporządzenie w sprawie bhp,
karta nauczyciela, kodeks pracy),
praktyczne rozwiązania stosowane w szkołach, w tym
dotyczące postępowań powypadkowych, odpowiedzialność dyscyplinarna
nauczycieli, dokumentowanie podejmowanych działań, monitorowanie i
kontrola BHP – przykład arkusza kontroli, podawanie leków ratujących
życie,
kiedy nauczyciel/pracownik może odmówić wykonania
polecenia służbowego?
zastępstwa – czy nauczyciel może odmówić pójścia na
zastępstwo, czy płacimy,
bezpieczeństwo i higiena pracy
nauczycieli/pracowników – zastępstwa doraźne – płatność, zajęcia
dodatkowe płatne czy społeczne, badania profilaktyczne, urlopy dla
poratowania zdrowia, „dyżury w czasie ferii i wakacji”, praca podczas
przerw wynikających z rozporządzenia o organizacji roku szkolnego,
inne zadania dotyczące bezpieczeństwa –
przyprowadzanie i odprowadzanie dzieci, przykładowe zapisy w regulaminie
świetlicy, dokumentacja potwierdzająca pobyt w szkole – świetlica,
lekcje, zajęcia pozalekcyjne, ewakuacja – dokumentowanie, przeglądy
budynku i instalacji, kilka słów na temat RODO, monitoring,
zabezpieczenie sieci komputerowej w tym blokowanie treści niepożądanych,
kilka słów o odpowiedzialności za przepływ gotówki – składki, w tym
składki na wycieczki szkolne.
Prowadzący,
wieloletni dyrektorzy szkół i trenerzy z ogólnopolskim
doświadczeniem:
Izabela Leśniewska i Ryszard Sikora.
Uczestnicy otrzymają przykładowe dokumenty
stosowane w praktyce szkolnej, m.in. Standardy ochrony dzieci w
PSP, protokół z ewakuacji, regulacje dotyczące przyprowadzania i odbierania
dzieci, dokumenty związane z podawaniem leków dziecku, uczniowi. W
materiałach znajdą się także fragmenty aktualnych przepisów, które dotyczą
szeroko pojętego BHP w szkole.
Materiały szkoleniowe i nagranie spotkania zostaną udostępnione
Uczestnikom w formie elektronicznej na podany w
zgłoszeniu adres e-mail. Wystawimy także zaświadczenia.
Koszt udziału w szkoleniu,dostępu do nagrania
oraz materiały
prowadzących, tj. prezentacja oraz wzory dokumentów,
wynosi 130 zł. Warto zaprosić do udziału współpracowników - kolejne osoby z tej
samej placówki korzystają z tańszej opcji zapisów (70 zł/os.),
można je dopisać pod koniec formularza zgłoszeniowego.
Czas
trwania szkolenia, wraz z
pytaniami i odpowiedziami: 2,5 godziny.
Kontakt z
organizatorem:
tel: (89) 527-95-14, fax: (89) 679-05-59
kom: Biuro OSKKO 509-498-266,
dyrektor – 513-057-830 email:oskko@oskko.edu.pl