Forum OSKKO - wątek

TEMAT: mojej historii ciąg dalszy...
strony: [ 1 ]
gosiaes229-12-2009 20:47:41   [#01]

Przepraszam, że znowu poruszam ten temat, ale otrzymałam dzisiaj pismo z urzędu gminy, w którym pan wójt wyjaśnia mi co następuje:

"Zatrudniona została Pani przede wszystkim jako dyrektor szkoły na czas określony. Zatrudnienie Pani, jako nauczyciela, w tym mianowanego lub dyplomowanego ma charakter wtórny i podrzędny do zatrudnienia Pani jako dyrektora. Mogłem z Panią zawrzeć umowę na czas 5 lat powierzając pani funkcję dyrektora zgodnie z Regulaminem Konkursu i tak też to uczyniłem".

Co sądzicie o tej opinii???

Dla wójta fakt, że jestem nauczycielem wydaje się zupełnie drugorzędny, ba - chyba nawet nic nie znaczący...

Marek Pleśniar29-12-2009 22:11:25   [#02]

ideologicznie pogląd wójta podzielam

ale tylko ideologicznie:-)

----

prawnie to trzeba Cię także potraktować jak należy, na zasadach jak nauczycieli

i nieważne czy uważa się to za wtórne czy nie - prawo jest prawem

DYREK30-12-2009 10:17:02   [#03]

W/g mnie są dwie możliwości:

1. przeczekać:

-  załatwić sprawę z nowym wójtem (niedługo wybory),

- jak wygra ten sam, to po zakończeniu kadencji i przegranym konkursie na dyrektora szkoły skierować sprawę  do sądu pracy

2. boksować:

- wystąpić do Wydziału Prawnego i Nadzoru Urzędu Wojewódzkiego o interpretację prawną (można też do MEN)

 - wystapić do PIP lub sądu pracy

 

i taka ciekawostka:

Casus tygodnia

Ustawa o systemie oświaty dokładnie określa powierzanie funkcji dyrektora i odwoływanie z niej. Nie zajmuje się natomiast statusem zawodowym dyrektora-nauczyciela co stwarza wiele problemów.