Forum OSKKO - wątek

TEMAT: świadectwa dla dzieci z orzeczeniem o kształceniu specjalnym
strony: [ 1 ]
Benk06-06-2005 22:23:53   [#01]
Czy na świadectwach dla dzieci z orzeczeniem o kształceniu specjalnym (upośledzenie w stopniu lekkim lub umiarkowanym) wpisujemy jakąś adnotację?? Gdzie to sprawdzić?
aaga06-06-2005 22:40:13   [#02]
Uczniowie z orzeczeniem o upośledzeniu w stopniu umiarkowanym mają inne świadectwa (wzór 7b). Na świadectwach uczniów z lekkim jest adnotacja, że jest pod opieką poradni, nr orzeczenia i wpis o obniżeniu wymagań. Jest to w rozp. z 2002r. i nowelizacja w 2004 o wzorach świadectw...
Benk06-06-2005 23:16:31   [#03]

Dziękuję za szybką pomoc!

zgredek06-06-2005 23:23:39   [#04]

nie znam się, ale

tylko trochę sprostuję

nie ma nowelizacji i wzoru 7b

jest nowe rozporządzenie o wzorach świadectw...

sprawdź jak to tam wygląda

http://www.menis.gov.pl/prawo/wszystkie/rozp_337.php

aaga06-06-2005 23:46:03   [#05]

Przepraszam, taką wiadomość (7b) otrzymałam od mojego "źródła wiedzy". Przeczytałam sprostowanie, jeszcze raz przepraszam i wielkie dzięki.

zgredek07-06-2005 00:27:20   [#06]
ja się nie znam - więc poczytajcie;-)
beera07-06-2005 08:41:37   [#07]

no, zgredek słusznie radzi, bo:

Numer wzoru

Symbol

Przeznaczenie

1

2

3

1

MENiS-I/1/2

dla uczniów klas I - III szkoły podstawowej dla dzieci i młodzieży, w tym dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym

to wyżej dla umiarkowanych

a tu niżej dla lekkich: