Forum OSKKO - wątek

TEMAT: PODYPLOMÓWKA RÓWNA MAGISTERCE !!!
strony: [ 1 ][ 2 ]
Basia D01-08-2004 15:51:25   [#51]

czytając wasze wypowiedzi dochodzę do wniosku, że problem polega na tym kto uczy i dlaczego uczy? kto ma o tym decydować?

dyskutujecie o podyplomówkach  po studiach , a ja mam przypadek kursu kwalifikacyjnego  (równe [podyplomowym studiom -tak twierdzi organizator) gdzie warunkiem jest posiadanie dyplomu a ukończył je nauczyciel po średnim i uważa że ma pełne kwalifikacje!

 sama kończyłam podyplomowe z matematyki i nie uważam się za gorszego nauczyciela  fakt w podstawówce , ale jestem po studiach zbliżonych gdzie mat. statystyka itd. były obowiązującymi zajęciami.

Adams13501-08-2004 16:41:39   [#52]

Szybkość i zrozumienie

Janusz, jest mi bardzo bliskie Twoje rozumowanie. Czytanie "ze zrozumieniem"- trochę ostatnio popularne ze względu na to, że jest standardem egzaminacyjnym, to podstawowa kompetencja człowieka naszych czasów i przyszłości. Powiem więcej, to czytanie powinno być także szybkie. Dlatego powinniśmy je nieustannie doskonalić. Aby sprawdzić jak m.in. czytamy odsyłam na strony: http://www.impuls.com.pl/index8.html , http://www.targi.edu.pracuj.pl/11013.xml . Zresztą pisałeś o tym, co znaczy w dobie zalewu informacjami, danymi jak i wiedzą, posiadanie umiejętności ich selekcji.
BożenaB01-08-2004 18:51:07   [#53]

Janusz, a przed podjęciem obecnej pracy musiałeś wykazać się dokumentem z kolejnymi kwalifikacjami, czy wystarczyło jak pokazałeś co potrafisz? :-)

Pytam, bo tu na forum ciągle sa dyskusje jaki "papier" jakie kwalifikacje potwierdza. Od lat historyk może uczyc wosu, ale teraz to moze nie może. I nawet nieważne, ze on się dokształcił -sam, ma dużo wiedzy ale nie ma papierka.