Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
akt nadania stopnia-uaktualnienie |
DorotaN | 13-05-2019 12:47:35 [#01] |
---|
Witam, mam akt nadania stopnia nauczyciela kontraktowego; ukończyłam wówczas studia wyższe
Kto powinien ( zmieniłam pracę), ( i czy jest to konieczne ) uaktualnić go? W tej chwili mam już tytuł magistra. |
Leszek | 13-05-2019 14:25:31 [#02] |
---|
Dyrektor szkoły
Art. 9f. 1. KN
pozdrawiam |
DorotaN | 14-05-2019 10:32:52 [#03] |
---|
czy jest konieczne? ( kontraktowy, będzie postępowanie na mianowanie) |
rzewa | 14-05-2019 15:44:10 [#04] |
---|
to już od Ciebie zależy - jak się zwrócisz o to, to dyrektor musi wydać nowy akt, a jak nie, to nie |
Roman Langhammer | 14-08-2019 10:15:44 [#05] |
---|
Nauczyciel kilka lat temu uzyskał akt nadania stopnia nauczyciela dyplomowanego, w którym widnieje zapis dot. wykształcenia: "wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym". Obecnie nauczyciel tej jest przyjmowany do nowej pracy i okazuje się, że ma tylko wykształcenie na poziomie licencata, bo nie ukończył studiów magisterskich (przerwał).
I teraz pytania:
1. Co zrobić z aktem nadania?
2. Wynagrodzenie płacić wg przedstawionego w nowej placówce dyplomu (licencjat) czy aktu nadania (z błędnym zapisem, że jest magistrem)?
Pozdrawiam. |
Ala | 14-08-2019 11:59:49 [#06] |
---|
1. nauczyciel powinien wystąpić o sprostowanie do organu, który wydał akt
2. wg dyplomu
|
rzewa | 14-08-2019 13:15:31 [#07] |
---|
sprostowanie aktu powinno być dokonane z urzędu -> dyrektor powinien o tym zawiadomić kuratora |
Ala | 14-08-2019 13:17:58 [#08] |
---|
:) |
Roman Langhammer | 14-08-2019 17:48:34 [#09] |
---|
Rzewa, proszę Cię, w jaki sposób? Wysłać pismo w którym informuję? I teraz kolejne pytanie, bezpośrednio do KO czy wystarczy do właściwej delegatury? Powoływać się na jakąś podstawę prawną?
Aaa... i który dyrektor? Ten, u którego pracuje teraz czy ten, u którego będzie pracować od września? post został zmieniony: 14-08-2019 17:49:38 |
rzewa | 14-08-2019 19:06:10 [#10] |
---|
ten, który stwierdził nieprawidłowość
pismo powinno być napisane do kuratora i złożone w delegaturze (lub wysłane na adres delegatury)
pp nie jest potrzebne - stwierdzasz nieprawidłowość więc informujesz organ, który dokument wystawił -> jak organ przyjmie uwagę - stwierdzi, że to oczywista pomyłka - i z urzędu poprawi to ok, a jak nie, to będzie obowiązek zgłoszenia do MEN jako do organu wyższego stopnia, który nadzoruje działania KO | UWAGA! Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.
|