Forum OSKKO - wątek

TEMAT: akt nadania stopnia-uaktualnienie
strony: [ 1 ]
DorotaN13-05-2019 12:47:35   [#01]

Witam, mam akt nadania stopnia nauczyciela kontraktowego; ukończyłam wówczas studia wyższe

Kto powinien ( zmieniłam pracę), ( i czy jest to konieczne ) uaktualnić go? W tej chwili mam już tytuł magistra.

Leszek13-05-2019 14:25:31   [#02]

Dyrektor szkoły

Art. 9f. 1. KN

pozdrawiam

DorotaN14-05-2019 10:32:52   [#03]

czy jest konieczne? ( kontraktowy, będzie postępowanie na mianowanie)

rzewa14-05-2019 15:44:10   [#04]

to już od Ciebie zależy - jak się zwrócisz o to, to dyrektor musi wydać nowy akt, a jak nie, to nie

Roman Langhammer14-08-2019 10:15:44   [#05]

Nauczyciel kilka lat temu uzyskał akt nadania stopnia nauczyciela dyplomowanego, w którym widnieje zapis dot. wykształcenia: "wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym". Obecnie nauczyciel tej jest przyjmowany do nowej pracy i okazuje się, że ma tylko wykształcenie na poziomie licencata, bo nie ukończył studiów magisterskich (przerwał).

I teraz pytania:

1. Co zrobić z aktem nadania?

2. Wynagrodzenie płacić wg przedstawionego w nowej placówce dyplomu (licencjat) czy aktu nadania (z błędnym zapisem, że jest magistrem)?

 

Pozdrawiam.

Ala14-08-2019 11:59:49   [#06]

1. nauczyciel powinien wystąpić o sprostowanie do organu, który wydał akt

2. wg dyplomu

 

 

rzewa14-08-2019 13:15:31   [#07]

sprostowanie aktu powinno być dokonane z urzędu -> dyrektor powinien o tym zawiadomić kuratora

Ala14-08-2019 13:17:58   [#08]

:)

Roman Langhammer14-08-2019 17:48:34   [#09]

Rzewa, proszę Cię, w jaki sposób? Wysłać pismo w którym informuję? I teraz kolejne pytanie, bezpośrednio do KO czy wystarczy do właściwej delegatury? Powoływać się na jakąś podstawę prawną?

 

Aaa... i który dyrektor? Ten, u którego pracuje teraz czy ten, u którego będzie pracować od września?


post został zmieniony: 14-08-2019 17:49:38
rzewa14-08-2019 19:06:10   [#10]

ten, który stwierdził nieprawidłowość

pismo powinno być napisane do kuratora i złożone w delegaturze (lub wysłane na adres delegatury)

pp nie jest potrzebne - stwierdzasz nieprawidłowość więc informujesz organ, który dokument wystawił -> jak organ przyjmie uwagę - stwierdzi, że to oczywista pomyłka - i z urzędu poprawi to ok, a jak nie, to będzie obowiązek zgłoszenia do MEN jako do organu wyższego stopnia, który nadzoruje działania KO

Roman Langhammer14-08-2019 20:19:26   [#11]

Ok. dzięki i życzę miłego wieczoru! :)

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]