Otrzymałem maila o treści jak poniżej. Czy pytający ma prawo żądać odpowiedzi na wszystkie pytania, w szczególności 12, 15, 16 ?
W związku z art. 61 Konstytucji RP mam pytanie dot. informacji publicznej. Proszę o odpowiedź na poniższe pytania.
1. Opłaty za media w roku szkolnym 2015 oraz 2014
2. Koszt utrzymanie budynku szkoły w roku szkolnym 2015 oraz 2014
3. Koszt zakupu wyposażenia pomieszczeń szkolnych w roku szkolnym 2015 oraz 2014
4. Koszt dokształcenie nauczycieli w roku szkolnym 2015 oraz 2014
5. Koszt zakupu pomocy naukowych w roku szkolnym 2015 oraz 2014
6. Koszt zakupu książek do biblioteki szkolnej w roku szkolnym 2015 oraz 2014
7. Liczba Przetargów zorganizowanych przez Gimnazjum w roku szkolnym 2015 oraz 2014
8. Informacja o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego.
9. Ogólna liczba uczniów wszystkich klas gimnazjum
10. Czy gimnazjum przekazało darowizny na WOŚP w 2016r. i w 2017r.
11. Proszę o przedstawienie wykazu postępowań sądowych w których uczestniczyło Gimnazjum a które zakończyły się w okresie od 05.03.2012 do dnia złożenia tego wniosku, ze wskazaniem rozstrzygnięcia które zapadło.
12. Wysokość nagród i premii przyznana każdemu z pracowników Gimnazjum od dnia 03.05.2016 do dnia złożenia tego wniosku, z podaniem konkretnej kwoty przypisanej do pracownika.
13. Lista podróży zagranicznych pracowników Gimnazjum, finansowanych ze środków publicznych od dnia 2012.03.05 do dnia złożenia niniejszego wniosku, z podaniem miejsca podróży, czasu jej trwania, celu podróży i kosztów.
14. Liczba osób zatrudnionych w Gimnazjum na dzień 05.03.2016 oraz na dzień złożenia niniejszego wniosku.
15. Imiona i nazwiska wszystkich pracowników pedagogicznych zatrudnionych w Gimnazjum, z podaniem wykształcenia każdej z tych osób, a w przypadku wykształcenia wyższego również kierunku ukończonych studiów oraz daty zatrudnienie na obecnym stanowisku
16. Imiona i nazwiska wszystkich pracowników pedagogicznych zatrudnionych w Gimnazjum, z podaniem miesięcznego wynagrodzenia brutto.
Dziękuję i przepraszam za kłopot. |