Forum OSKKO - wątek

TEMAT: KONCEPCJA PRACY DYREKTORA - MA KTOŚ WZÓR?? POMOCY
strony: [ 1 ]
Marta K28-04-2002 22:52:08   [#01]

Witam ponownie, Mam prośbę... moja naczelna startuje w konkursie na dyrektora i zleciła mi napisanie dla Niej Koncepcji pracy placówki przez najbliższe lata...troche mnie to dziwi ale coż...szef każe ...człowiek musi...problem tylko w tym, że jestem zielona w tym temacie wiec bardzo Was proszę...może ma ktoś wzór, jak to pisać??? Obecuję nie ściagać, chodzi mi jedynie o podpowiedź co i jak??? Bardzo Was proszę....ratujcie:)))

Marek Pleśniar28-04-2002 22:59:14   [#02]

powtórz?! bo nie dowierzam?

albo ja powtórze:

... naczelna startuje w konkursie na dyrektora i zleciła mi napisanie dla Niej Koncepcji pracy placówki przez najbliższe lata...

hmmm:-)))

nie wstydziła się?

zajrzyj do Henia: http://www.edukator.net.pl/

Marta K28-04-2002 23:02:51   [#03]

POWIEM WIĘCEJ....

no niestety nie wstydziła sie, tylko dała mi do zrozumienia że jak chce pracowac to mam to napisac......dzieki za adres, juz zaglądam:))
Mania28-04-2002 23:10:04   [#04]

co się w tym naszym pięknym mieście dzieje:-(

może skorzystaj ze standardów do mierzenia zewnętrznego nadanych przez małopolskiego kuratora

Marta K28-04-2002 23:32:52   [#05]

DZIEKI.....

Maniu, szkoda mówic, dzieje sie jak sie dzieje....a ja zabieram sie do pracy...dajcie znać jakby Wam się coś interesującego nasunęło...Dziękuję że zawsze mozna na Was liczyć....pozdrawiam:))))))))
Gaba29-04-2002 04:09:19   [#06]

taa...

Marta - sama pisałam kiedys komuś 2, wiem, co się czuje - Pan każe, sługa musi.
:)
Ewa z Rz29-04-2002 05:25:27   [#07]

Skaranie boskie...

Pod taaakim szefem pracować... :(

Nie wiem jak, ale nie pracowałabym z kimś takim... Swego czasu właśnie z powodu, że odmówiłam, a właśniewie uniemożliwiłam zwrócenie się do mnie z podobną prośbą, wylądowałam na "stanie nieczynnym", a póżniej na bezrobociu i... dlatego jestem dyrektorem szkoły! :)))