Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Ad deliberandum...
strony: [ 1 ][ 2 ]
MICHAŁ15-04-2002 19:31:10   [#01]

 Mój wpis był reakcją na zjadliwą i niepoprawną ortograficznie wypowiedź polonistki, zarzucającej niekompetencję swoim kolegom po fachu – członkom CKE (zdaje się, że to również nauczyciele?). Nie jestem nauczycielem, nie znam Pani Gaby, nie czuję urazy do ani do niej, ani do innych pedagogów. Mało tego – jestem pełen uznania dla Waszego trudu, jednak dziwi mnie fakt, że na każdym kroku wykazujecie się brakiem solidarności, wytykając błędy nieobecnych kolegów, którzy być może – tak jak Pani Gaba - mieli właśnie chwilę słabości... Jeżeli jesteście w stanie zrozumieć swoją niedoskonałość, z taką samą wyrozumiałością potraktujcie bliźnich. Niechlujstwo językowe i ortograficzne wybaczalne jest na forum uczniowskim lub młodzieżowym,  - z ciężkim sercem to piszę... Jednakże nie wydaje mi się szczęśliwym tłumaczenie, że na forum nauczycielskim wolno pisać niepoprawnie, bo nikt nie ma prawa tego wytknąć (netykieta!)... Pamiętajcie, że Wasze forum jest odwiedzanie nie tylko przez pedagogów, zaglądają tu także uczniowie i ich rodzice. Może nie wszyscy o tym wiedzą, ale to forum dysponuje wspaniałym narzędziem do sprawdzania poprawności ortograficznej – „pisownia”. Chyba nie jest ono tylko do ozdoby? Chętnie korzystacie z „kolorowych literek”, ale tego przycisku nie widzicie... Aha – jeszcze jedno wyjaśnienie – aby znaleźć błędy ortograficzne, wcale nie trzeba się napracować, wystarczy użyć innej przydatnej funkcji – „szukaj”...

P.S. Bardzo ciekawym wydaje się pomysł "zaspamowania" mnie... ;)

bogna15-04-2002 19:49:41   [#02]

przyciski widzimy

ale nie zawsze mamy czas (i ochotę), żeby z nich korzystać.

Kolorowe literki wstawiamy, bo tak lubimy.

Miło nam, że czytają nas uczniowie i ich rodzice.

Pozdrowienia dla wszystkich naszych czytelników!

Basia15-04-2002 19:53:20   [#03]

a nie mozna było tak od poczatku

spokojnie porozmawiać?