Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
Ewaluacja całościowa |
slos | 10-05-2013 07:12:18 [#51] |
---|
Nassy już to podnosił i Stefan - nie podchodźcie do ewaluacji jak do kontroli. Jeśli tak podchodzi ewaluator (bo każdy ma prawo błądzić lub należy do tej nielicznej grupy, która mimo szkoleń nie pojęła swej roli - rozmawiajcie, a jak trzeba ostro interweniujcie). O nieszczęsnych literkach (rezultacie "zbiorowej mądrości", jak mi to uczenie wyjaśnił rozumny i bywały a obły kolega) wiele razy pisałem i mówiłem. Niezależnie od ich jakiejś tam sensowności (zbiorowej) trzeba je jak najszybciej usunąć z rozporządzenia, bo bardziej szkodzą ewaluacji i szkołom niż są użyteczne. Łatwiej to zrobić niż wytępić głupotę u niektórych osobników mających waaaadzę. I pamiętajcie - im mniejsza ropuszka, tym się bardziej nadyma. :-) |
AnJa | 10-05-2013 07:49:09 [#52] |
---|
A nadęta jest bardziej widoczna i zachęca do połknięcia. Co- zważywszy, że jednak jest mniejsza- łatwiej przychodzi połykaczowi niż w przypadku wiekszej a mniej nadętej.
Nie wiem, czy to o obłości było czy o ewaluacji- ale mi się skojarzyło jakoś tak:-) |
slos | 10-05-2013 13:24:48 [#53] |
---|
To było o niektórych organach... i dyrektorach ... i ludziach... :-))) | UWAGA! Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.
|