Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Ewaluacja całościowa
strony: [ 1 ][ 2 ]
slos10-05-2013 07:12:18   [#51]

Nassy już to podnosił i Stefan - nie podchodźcie do ewaluacji jak do kontroli. Jeśli tak podchodzi ewaluator (bo każdy ma prawo błądzić lub należy do tej nielicznej grupy, która mimo szkoleń nie pojęła swej roli - rozmawiajcie, a jak trzeba ostro interweniujcie). O nieszczęsnych literkach (rezultacie "zbiorowej mądrości", jak mi to uczenie wyjaśnił rozumny i bywały a obły kolega) wiele razy pisałem i mówiłem. Niezależnie od ich jakiejś tam sensowności (zbiorowej) trzeba je jak najszybciej usunąć z rozporządzenia, bo bardziej szkodzą ewaluacji i szkołom niż są użyteczne. Łatwiej to zrobić niż wytępić głupotę u niektórych osobników mających waaaadzę. I pamiętajcie - im mniejsza ropuszka, tym się bardziej nadyma. :-)

AnJa10-05-2013 07:49:09   [#52]

A nadęta jest bardziej widoczna i zachęca do połknięcia. Co- zważywszy, że jednak jest mniejsza- łatwiej przychodzi połykaczowi niż w przypadku wiekszej a mniej nadętej.

Nie wiem, czy to o obłości było czy o ewaluacji- ale mi się skojarzyło jakoś tak:-)

slos10-05-2013 13:24:48   [#53]

To było o niektórych organach... i dyrektorach ... i ludziach...  :-))) 

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ][ 2 ]