Forum OSKKO - wątek

TEMAT: zakwestionowałem arkusz mojego dyrektora. wojna trwa ;-)
strony: [ 1 ][ 2 ][ 3 ]
korcz13-05-2009 17:45:51   [#01]
Być może zechcecie mi doradzić, skrytykować jeśli się mylę lub podpowiedzieć, jak się zachować w następującej sytuacji:
Pracuję w szkole od 2001 roku. Jestem po filozofii, zatrudniono mnie jako nauczyciela wiedzy o społeczeństwie. Poprzedni dyrektor w lutym 2002 uznał moje kwalifikacje na podstawie rozporządzenia - mam uzasadnienie do aktu nadania stopnia nauczyciela kontraktowego. W 2006 uzyskałem mianowanie. W między czasie ukończyłem podyplomowo historię i polonistykę oraz dydaktykę nauczania angielskiego, która kwalifikacji nie nadaje, ale jest ;-)
W 2006 bylem przewidziany w arkuszu na 24 h historii, jednak wyjechałem za granicę na dwa lata - urlop bezpłatny. Nowy dyrektor plany zmienił i historie podzielił. W 2009 otrzymałem 18 h historii. 10h historii i 8 WOS uzyskała koleżanka, która ukończyła podyplomowe i "przejęła" po mnie WOS
W nowym arkuszu mam 14 h historii i 7 świetlic. Uzasadnienie dyrektora: " Tam, gdzie mamy kilku specjalistów w przedmiocie godziny podzielono sprawiedliwie"
Głosowałem przeciw. Po RP udałem się na rozmowę. Dyrektor nie znalazł czasu. Udałem sie raz jeszcze - to samo. Zadzwoniłem do OP i zaproszono mnie na rozmowę.
Dyrektor obecnie szaleje. Niemal komisję śledcza powołał. Wzywa wszystkich i rozpytuje. Ostatecznie zostałem zaproszony do gabinetu. Rozmawiamy w towarzystwie protokolanta i jednego świadka.
Zakwestionowałem "zasadę sprawiedliwości" i zapytałem dlaczego została zastosowana wyłacznie do mojego przedmiotu.
Zapytałem czy nie jest tak, że nauczyciel z kwalifikacjami do trzech przedmiotów w dobrze zarządzanej szkole powinien jednak mieć możliwości pracy "przed tablicą" i czy nie zaważyły argumenty pozamerytoryczne.