Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Dodatkowe kwalifikacje
strony: [ 1 ][ 2 ][ 3 ][ 4 ]
beera05-05-2009 20:34:27   [#51]

jolka, no to jak nie informował, skoro poinformował:

Nie informował mnie w żaden sposób, sama sie do niego zgłosiłam rozeznać w sytuacji dopiero, jak usłyszałam na konferencji, że dla mnie zabraknie godzin

dyrlo05-05-2009 20:38:09   [#52]

asiu - czy rzeczywiście podanie na posiedzeniu RP, że dla Pani/Pana zabraknie godzin i zaprotokołowanie tego, chroni przed ucieczką w L4? Potem jak? Wysłać w określonym terminie wypowiedzenie?

Tak dla ciekawości pytam.

jjolkaa05-05-2009 20:40:42   [#53]
Może i zapomniał (ale naprawdę trudno mi w to uwierzyć), bo jak zapytałam o uzupełnienie godzinami z II-go przedmiotu - stwierdził, że jestem zatrudniona jako nauczyciel I-go przedmiotu i on NIE MA OBOWIĄZKU UZUPEŁNIAĆ MI ETATU GODZINAMI Z II-go PRZEDMIOTU, W DODATKU PRZEZE MNIE INNI NAUCZYCIELE I-GO PRZEDMIOTU MAJĄ TERAZ GOŁE ETATY...
jjolkaa05-05-2009 20:43:01   [#54]
DO #51 chodziło mi o to, ze nie wzywał mnie wcześniej na rozmowę, dowiedziałam się o tym dopiero na konferencji, na której był opiniowany arkusz.
jjolkaa05-05-2009 20:44:56   [#55]
Karolina - możesz mi podać link do tego wątku, o kórym wspomninasz? (#47)
beera05-05-2009 20:49:43   [#56]

moim zdaniem tak - tzn nie chroni, bo nie zakazuje n-lowi pójścia na l-4;)

ale jest informacją, która jest istotna

może nie - "zabraknie dla pani godzin", ale informacja że przewiduje się wypowiedzenie warunków pracy w zakresie jej wymiaru - z 18 na 12

coś w tym rodzaju.

Nawet wypowiedzenie ustne jest ważne- ale muszą iść za tym kolejne kroki.

Nie znam się na prawie pracy zanadto, ale mysle, ze się tu zasadniczo nie mylę;)(może w szczegółach:)

Karolina05-05-2009 20:55:07   [#57]

Moralnie byłoby poinformowanie tego nauczyciela przed radą  - pominęliście to. Myślę, że odczytanie wyłącznie na radzie a potem jeszcze prośba aby wszyscy to opiniowali jest delikatnie mówiąc nieludzkie.