Forum OSKKO - wątek

TEMAT: KONSULTACJA PROJEKTU Rozporządzenia w sprawie ramowych planów
strony: [ 1 ][ 2 ] - - [ 18 ][ 19 ]
komeniusz30-03-2009 21:50:41   [#901]
A niby dlaczego smobójstwo... jak się przez 8 i pół roku nie nauczył (6 lat postawówki - przypominam, że jezyk już "wszedł" wcześniej do I-III SP i gimnazjum), to się już nie nauczy... a intencja ma taka... zrobić jak najwięcej z przedmiotów najwazniejszych do I półrocza trzeciej klasy, czyli prawie że do egzaminów :-)).. mnie się podoba.. to przykład - jak można
Ala30-03-2009 21:55:58   [#902]
co racja, to racja :-)
Jacek30-03-2009 22:00:51   [#903]
a brzmi jak 300% normy w pewnym okresie :-)
Ala30-03-2009 22:05:31   [#904]
;-)))
ametyst197330-03-2009 22:26:07   [#905]
zawsze można jeszcze 3+3+1,5/0,5 albo 4+3+1/0 o to by była norma;-)))
komeniusz31-03-2009 20:21:56   [#906]
ametyście drogi... jako dyrektor podoba mi się fakt, że mogę podzielić godzinki, i naprawdę, nie musi to być "po staremu".. nowe nie oznacza gorzej..
komeniusz31-03-2009 20:36:47   [#907]
ametyście drogi... jako dyrektor podoba mi się fakt, że mogę podzielić godzinki, i naprawdę, nie musi to być "po staremu".. nowe nie oznacza gorzej..
komeniusz31-03-2009 20:37:27   [#908]
ojć, dwa razy poszło
AsiaJ02-04-2009 22:41:19   [#909]

Aby rozwiać wszelkie wątpliwości, całkiem dobry materiał na stronie:

http://http://www.reformaprogramowa.men.gov.pl/?redirect_count=1

I duużo tego jest.

cynamonowa02-04-2009 22:53:14   [#910]
czy ktoś jeszcze nie moze tam wejść?......czy to mój komputer szaleje?
Bazia02-04-2009 22:58:30   [#911]
ja też nie mogę
JarTul02-04-2009 23:03:27   [#912]
"Cóś" nie tak z linkiem. Na pewno nie może być dwa razy http://, ale i tego poprawionego adresu w tej chwili nie czyta dobrze http://www.reformaprogramowa.men.gov.pl/?redirect_count=1, podobnie jak adresu podstawowego http://www.reformaprogramowa.men.gov.pl...
Zatem chyba coś z serwerem
Jacek02-04-2009 23:05:23   [#913]
zmieniają coś na stronie o dlatego
AsiaJ02-04-2009 23:06:40   [#914]

Teraz faktycznie są problemy, ale przed chwilą było ok..

 Weszłam przez stronę menu, tam jest info i odsyłacz do strony wskazanej w linku.

Oczywiście http tylko raz;)

JarTul02-04-2009 23:08:01   [#915]
Ping i tracert wskazują odcięcie serwera.
JarTul02-04-2009 23:09:28   [#916]
Serwer MEN "poległ"...
JarTul02-04-2009 23:12:08   [#917]
Jeżeli to konserwacja, to mało profesjonalne podejście do tematu. Przydałby się jakiś komunikat.
Jeżeli awaria - bywa.
krystyna02-04-2009 23:35:45   [#918]

to ?

http://www.reformaprogramowa.men.gov.pl/ramowe_plany_nauczania/

 

krystyna03-04-2009 00:40:44   [#919]

no i dyskutowaliśmy o braku możliwości dawania godzin dyrektorskich w nowej ramówce na zajęcia inne niż obowiązkowe,

a sami popatrzcie:

PDF Dysponowanie godzinami do dyspozycji dyrektora 50kB Pobierz

 

 

dariuszn703-04-2009 09:33:24   [#920]
Krystyna ale jest możliwość dania tylko na:
"realizację dodatkowych zajęć edukacyjnych, dla
których nie została ustalona podstawa
programowa, lecz program nauczania tych zajęć
został włączony do szkolnego zestawu
programów nauczania,"
oprócz obowiązkowych czyli zajęcia dodatkowe do których będzie napisany program włączony do szkolnego zestawu programów, więc wydaje mi się że były by to zajęcia dotyczące całej klasy, a nie np praca z uczniem zdolnym, z tego co czytam to praca z zdolnymi i słabymi tylko z artykułu 42 KN
mirzer03-04-2009 11:14:02   [#921]

A jak to rozumieć:

par.2 ust. 5 pkt.4

"zorganizowanie zajęć dla grupy uczniów z uwzględnieniem ich potrzeb, w tym zajęć dydaktyczno wyrównawczych i ..."

Paula03-04-2009 11:28:48   [#922]
Podoba mi się to co wkleiła Krystyna
Ala03-04-2009 13:04:54   [#923]
mirzer - rozumieć należy literalnie tak jak zapisano czyli np. kółko biologiczne dla zainteresowanych (niekoniecznie z jednej klasy) i ten punkt nie dotyczy klas I

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ][ 2 ] - - [ 18 ][ 19 ]