Forum OSKKO - wątek

TEMAT: plan wynikowy
strony: [ 1 ][ 2 ]
Małgoś19-09-2008 23:45:17   [#51]
chyb cos jest w Konstytucji o wolności słowa....
grażka19-09-2008 23:45:35   [#52]

Myślisz, że je lubie, bo mam? No popatrz, a ja kilka razy przeczytałam, co napisałeś i nie wiem, co Ty myślisz :)

Nie mam planów ani CD z wydawnictw bo - nie pracuję od ponad 10 lat na żadnym podręczniku :) nawet w "0". Więc nie dla mnie wydawnicze bonusy :)

Małgoś19-09-2008 23:47:01   [#53]
Grażka, toż to czysta samowolka oswiatowa! ;-)
Jacek19-09-2008 23:48:26   [#54]
posiedzi jak nic :-)
grażka19-09-2008 23:48:40   [#55]

Samowolka, niestety :)

I ogłosiłam to publicznie, MIC!

camelot19-09-2008 23:48:42   [#56]
Przepraszam nikogo nie obraziłem i o nikim nie napisałem coś złego.
Co do naszej dyskusji to jest tak najprawdopodobniej, że działamy w różnych częściach Polski po egida rożnych kuratoriów i niestety różnie podchodzących do tych samych spraw stąd te nasze rozbieżności chociaż przepisy są jedne ale różne interpretacje.
Co do #32 nie jest określone w przepisach jak ma to wyglądać więc każda opcja jest prawidłowa. Przepis z #28.
Małgoś19-09-2008 23:51:58   [#57]

camelot

ja mam na głowie ...trzy rózne KO

ale jako dyrektor uważam, że mam prawo do własnych interpretacji przepisów

i niech mnie które KO przekona

jak przekona to ...ulegnę ;-)

camelot19-09-2008 23:52:32   [#58]
I mam uwierzyć, że Grażka od ponad 10 lat pisze corocznie nowe plany wynikowe. Chyba właśnie je powiela i kopiuje.
grażka19-09-2008 23:53:37   [#59]
camelot - piszę co miesiąc :D Czyli 10 planów rocznie.
Jacek19-09-2008 23:54:13   [#60]
no tak.. niedoszły kurator wie lepiej
camelot19-09-2008 23:54:17   [#61]
Małgoś masz rację, tylko z małym wyjątkiem gdy Twa interpretacja nie będzie zgodna z interpretacją KO to wtedy Ty masz problem nie KO.
Jacek19-09-2008 23:54:52   [#62]
jak na razie to problem masz Ty :-)
beera19-09-2008 23:55:31   [#63]

myslisz, że to, co napisaleś o metodykach, to OK jest?