Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Projekt zmian w KN z 5 września
strony: [ 1 ][ 2 ][ 3 ][ 4 ]
BożenaB07-09-2008 13:14:58   [#101]

Przekopiowałam tragmenty zgredkowe, bo właśnie postanowiłam od 1.09. coś takiego, co zgredek proponuje. I dopiszę coś swojego:

ale wpadłam na genialny pomysł

przecież każdy nauczyciel moze sobie ustalić czas pracy

może - bo to od niego zależy

no to trzeba sobie ustalić od 8.00 do 15.00 - pracuję jako nauczyciel (to jest 7 godzin dziennie) - mogę w szkole, mogę w domu - to jest dla nauczyciela o tyle wygodne, że ten dom

Moim zdaniem, to jest najbardziej wygodne dla "władzy", bo nie musi ponosić kosztów stanowiska pracy. Ja się "zaparłam", że chcę pracować po 8h/dz. na terenie szkoły, z podpisywaniem się na wejsciu/wyjściu. A dokładniej - po 7,5h, zeby reszta została np na konferencje.

zostaje jeszcze do 5 godzin na ewentualne wykorzystanie

oczywiście godziny są do dopasowania - może być od 10.00 do 17.00

ciekawe, czy tak dałoby się?

Tak powinno się dać. W obecnej sytuacji nagonki na nauczycieli powinnismy tak właśnie zrobić - zrealizowalibyśmy oczekiwania społeczeństwa ;-)

Społeczeństwo oczekuje też, że będziemy "w pracy", czyli będziemy pracować na terenie szkoły. Powinnismy zatem ogłosić, że od 1.09.09 będziemy pracować wyłacznie "w pracy". Rząd miałby rok do przygotowania szkół (miejsca, wyposażenie).

zgredek 06-09-2008 18:36:17   [#35]

żeby nie było - nie pisałam o ewentualnym rozliczaniu

Ja tam byłabym za rozliczaniem. Jak bedę pracować na terenie szkoły, to problemu nie bedzie. Jestem w pracy od-do i już.

Tymczasem kupiłam porządny kalendarz i notuję całą pracę.

chodzi mi o czyste dopasowanie czasu pracy przez każdego nauczyciela - w zasadzie o unormowanie