Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Dyrektor chce mnie zwolnić.
strony: [ 1 ][ 2 ][ 3 ][ 4 ]
zgredek03-06-2008 23:40:49   [#101]

eny - nie rozumiesz co piszę:-(

szkoda

Marek Pleśniar03-06-2008 23:44:59   [#102]

jak ktoś jest szewcem z zawodu, ale aktualnie sprzedaje pieczywo to nie znaczy że przestał być szewcem

"dyrektor" to zespół kompetencji a nie stanowisko

eny03-06-2008 23:55:06   [#103]
Ja pojmuję, to tak:
Posiadam kompetencje, które predystynują mnie do zajmowania stanowiska dyrektora ( szkolenia , kursy i doświadczenie na tym stanowisku) a z zawodu jestem NAUCZYCIELEM MATEMATYKI - zgodnie z wykształceniem i wpisem na dyplomie oraz kategorią zawodów w RP
.
zgredek03-06-2008 23:56:02   [#104]

no widzisz

to zupełnie inaczej niż ja to pojmujesz;-)

dobranocka:-)

eny03-06-2008 23:59:20   [#105]
No to na dobranoc
Ogłaszam konkurs na STANOWISKO dyrektora :)
Marek Pleśniar04-06-2008 00:02:28   [#106]

koniecznie przyjmij na to stanowisko kogoś z kompetencjami dyrektorskimi

dyrektora znaczy :-)

zgredek04-06-2008 00:04:29   [#107]

wolisz nauczyciela z zawodu na to stanowisko?

czy dyrektora?

zgredek04-06-2008 00:04:47   [#108]
:-)
bosia04-06-2008 08:18:12   [#109]

Marek i Zgredek powoli przekonuję się do waszego zdania

w tym co piszecie jest jednak sens;-)

 

AnJa04-06-2008 08:45:39   [#110]
jaki tam sens

sens jest wydedukowany

doświadczenie toto jest

ciekawie musi mieć Beata z ty dyrektorem na stanowisku nauczyciela - nie wiem, czy zazdroscic czy wspólczuć
bosia04-06-2008 08:58:48   [#111]

a niech sobie bedzie i wydedukowany

powoli się przekonuję bo powoli nabywam doświadczenia

zgredek04-06-2008 09:55:13   [#112]

AnJa :-)))))))))))))))

zapytam Beatę:-)

Adaa04-06-2008 10:07:39   [#113]

czy dyrektor, który był dyrektorem np. 2 lata, a potem zrezygnował/odwołano go/przegrał konkurs - jest w dalszym ciagu dyrektorem - choć. np. pracuje jako kasjer w banku?

Ile tym dyrektorem musi być by nim być z zawodu?;-)