Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Jeszcze pytanko o sprawdzian?
strony: [ 1 ]
Beabak27-03-2008 19:33:01   [#01]
Czytając biuletyn OKE dotyczący sprawdzianu nie znalazłam nigdzie wzmianki o tym, że na sprawdzianie uczeń z orzeczona dysleksją nie przenosi i nie zaznacza odpowiedzi na karcie odpowiedzi a nauczyciel będący na szkoleniu dla egzaminatorów przyniósł z niego taką wiadomość. Jak to jest w waszych szkołach koledzy i koleżanki? Czy dyslektycy zaznaczają odpowiedzi na kartach odpowiedzi czy też robią to za nich egzaminatorzy sprawdzający prace -:)
martek27-03-2008 20:43:16   [#02]
Przepraszam, że podpinam sie pod watek, a nie udzielam odpowiedzi. Chciałabym zapytać jak organizujecie pracę nauczycielom, którzy nie zostali powołani do zespołów nadzorujących przebieg sprawdzianu? Czy przychodzą w tym dniu do pracy czy ,, mają wolne".W szkole, w której teraz jestem dyrektorem nauczyciele, którzy nie byli powołani do w.w zespołów mieli po prostu wolne... Jak jest w szkołach u Was? Będę wdzięczna za odpowiedzi
teka5727-03-2008 20:54:09   [#03]
moi wczoraj powiedzieli-zdeklarowali sie ,że przyjdą - pełnić będą dyżur nad tymi,którzy przyjadą do szkoły kursowym auutobusem szkolnym, będą pilnować dzieciaki,którzy po sprawdzianie dalej będą czekać na odwóz.Oprócz tego powiedzieli,że nadrobią swoje zaległości papierowe.( zostałem pozytywnie zaskoczony tą ich decyzją).Przyjedzie tylko kl.II,bo katecheta pójdzie na próbę przedkomunijną do kościoła , a po sprawdzianie wrócą dzieciaki do szkoły na ciepła herbatę i wrócą z kl.VI.
olesia27-03-2008 21:00:10   [#04]
Byłam kilka razy na szkoleniu oke i zawsze zwracano uwagę, że dyslektycy nie kodują swoich prac(robią to za nich członkowie komisji), a poprawne odpowiedzi zaznaczają w teście(na kartę odpowiedzi przenosi to egzaminator).
martek27-03-2008 21:07:44   [#05]