Forum OSKKO - wątek

TEMAT: wyniki sprawdzianu i egzaminu 2007
strony: [ 1 ][ 2 ]
DYREK21-07-2007 21:14:48   [#01]

W Scholaris dostępne są wyniki sprawdzianu szóstoklasistów i egzaminu gimnazjalnego z 2007 roku dla wszystkich gimnazjów. Publikowane dane obejmują rozkład wyników uzyskanych przez uczniów każdej ze szkół, uzyskany przez nich średni wynik oraz położenie średniego wyniku szkoły na tle rozkładu wyników wszystkich szkół w Polsce.

http://egzaminy.scholaris.pl/2007/

AnkaD21-07-2007 21:47:20   [#02]
Fajna sprawa z tym Scholaris. Znalazłam to już w czerwcu, ale nie było wynikow z tego roku. Dzięki za przypomnienie. Polecam innym dyrektorom. A ja się cieszę, bo mam zawsze bardzo wysoki wynik. Dumna jestem z moich uczniów i nauczycieli.
Tara21-07-2007 23:35:37   [#03]

Ja się

ciut podłamałam.W Gminie jest OK,w województwie też stanina wyższa niz w roku ubiegłym,ale widziałam szkoły które zawsze są w staninie wysoki lub najwyzszy.Jak Wy to robicie?
ankate21-07-2007 23:39:00   [#04]
Pewnie jeszcze nie miały obserwatora. Tam gdzie jest obserwator zawsze poziom spada, ciekawe dlaczego?
Tara21-07-2007 23:43:07   [#05]

ankate

u mnie zawsze jest obserwator,ale gdyby go nawet nie było to nie zmienia faktu że piszemy uczciwie.Więc jeszcze raz pytam jak Wy osiągacie takie wyniki?Zazdraszczam:-)
rzewa21-07-2007 23:44:28   [#06]

nieładnie...

Anka, masz podstawy do takich twierdzeń?

(zawsze!!)
ankate21-07-2007 23:46:28   [#07]
U mnie bardzo różnie. Mam po jednym oddziale. Przekrój na przestrzeni 5 lat od niskiego do bardzo wysokiego w zależności od klasy i nie bardzo rozumiem, jak szkoła może wypadać co roku na bardzo wysokim poziomie, dla mnie to nierealne:-) Nie wierzę w same fenomenalne dzieciaki.
rzewa21-07-2007 23:52:56   [#08]
nie muszą być fenomenalne by mieć wysoki wynik...

to napisz, że nie wierzysz, czy uważasz za nierealne, ale nie pisz, że zawsze następuje pogorszenie gdy jest obserwator, bo to ewidentna nieprawda.