Forum OSKKO - wątek

TEMAT: czy ja to rozumiem?
strony: [ 1 ]
Majka23-11-2002 11:40:41   [#01]

Koleżanka skończyła staż w maju, teraz porządkuje papiery. Prosiła o pomoc, bo po nowemu ta teczka...

I nie jestem pewna, pomóżcie sierocie :-)))

Jeśli w planie rozwoju nie przewidywała publikacji, a potem zrobiła 2 (zacne!), to pisze o nich w sprawozdaniu z realizacji planu?

Czy publikacje może umieścić w dokumentach (nie wynikają z planu), czy nie-tylko opis  (bo teczka ma być odchudzona)?

Elusia23-11-2002 17:50:29   [#02]

nie

W sprawozdaniu - tylko to, co w planie. A publikacje w par.5 ust. 2 pkt 3 lit.b.
joanka23-11-2002 18:11:41   [#03]

Przecież trzeba się wszystkim pochwalić. To co ,ż enie umieściła w planie. Tym lepiej, ze zrobiła więcej niż zaplanowała-to jet dla niej plus

Ekspert

Gaba23-11-2002 19:39:00   [#04]
a ja bym odebrała punkty osobie, która stara się o dyplomoanego i robi więcej niż zaplanowała, tzn. że nie potrafi planować (jedna z kompetencji kluczowych).

Tak jak nie oceniam nadmiaru informacji ucznia, którymi mnie zalewa - ma być prezycyjnie i ściśle odpowiedziane, więc z tyhm chwaleniem się trzeba uważać i zrobić to bardzo inteligentnie.

Tak było w komisji, w której siedziałam.
Gosia T23-11-2002 19:49:07   [#05]

No tak Gaba,

ale widział kto taki plan, którego życie nie weryfikuje? Chyba, że trzymamy się go, choćby mózg stanął ;-)
Mariola23-11-2002 19:58:28   [#06]

gaba

przecież plan jest raczej ogólny
nie przesadzałabym z tym odejmowaniem punktów, chyba że ktoś opisuje bzdury, czy drobne rzeczy które gdzieś tam po drodze zrobił
a publikacje to raczej sprawa poważna
moim zdaniem Elusia dobrze radzi
Leszek23-11-2002 20:38:41   [#07]

Doradzałbym tak samo jak Elusia.

Wszak staż odbywała maksymalnie przez 1 rok 9 miesięcy, a (przypuszczam) pracuje dłużej w szkolnictwie, czyli nie ma ograniczenia aby pochwaliła się swoimi osiągnięciami z całego okresu pracy.

Pozdrawiam

Gosia T23-11-2002 21:06:34   [#08]

Majka, a te publikacje są z okresu stażu?

Bo jesli tak, to ich nie dołączamy, tylko opisujemy w sprawozdaniu.
W ust.4 pragrafu 7 jednolitego tekstu rozporządzenia
o awansie MENiS zrobił błąd. Jest:

4. Dokumentacja, o której mowa w ust. 1 pkt 5, jest przedstawiona, z zastrzeżeniem ust. 5, w następującej formie:
(...)

  • 4) zaświadczeń i materiałów potwierdzających pełnienie funkcji, prowadzenie działań lub wykonywanie zadań związanych ze spełnianiem wymagań określonych w § 5 ust. 2, jeżeli nie wynika to z planu rozwoju zawodowego,

Powinno być (bo tak jest w nowelizacji):

  • 4) zaświadczeń i materiałów potwierdzających pełnienie funkcji, prowadzenie działań lub wykonywanie zadań związanych ze spełnianiem wymagań określonych w § 5 ust. 2, jeżeli nie wynika to ze sprawozdania z  planu rozwoju zawodowego,
Małgosia23-11-2002 21:15:41   [#09]

ale się porobiło

Ludzie, no chyba dziewczyna nie będzie przepraszać, że zrobiła więcej niż zaplanowała?!

W sprawozdaniu się wyspowiada z realizacji planu, a na końcu dopisze, co jej się udało osiągnąć poza zaplanowanymi zadaniami (jeśli publikacje pojawiły się w trakcie trwania stażu).

Jeśli publikacje były po stażu, to tylko pisze sprawozdanie z realizacji punktu 3b (to też się nazywa sprawozdanie, bo opis i analiza jest do punktów 1,2, a analiza przypadków do pkt 4). No i jeszcze kserokopia tych publikacji, żeby komisja mogła ocenić ich wartość (chyba, że to księga jakaś - wtedy strona tytułowa).

Najprościej rzecz ujmując - należy się kierować zdrowym rozsądkiem (jak to w życiu).

Małgosia23-11-2002 21:18:42   [#10]

Gosia ma rację

Ten błąd w tekście ujednoliconym jest od wakacji, a do tej pory nie został poprawiony.

A publikacje bym jednak dołączyła.

Majka24-11-2002 01:38:45   [#11]

najpiękniej dziękuję wszystkim :-)

Publikacje są z okresu stażu, ważne i mądre. Wyszło samo, w trakcie :-))

Dziękuję w imieniu własnym i koleżanki :-))

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]