Forum OSKKO - wątek

TEMAT: "Zero tolerancji" - MEN zaostrzy kary dla uczniów i nauczycieli
strony: [ 1 ][ 2 ] - - [ 7 ][ 8 ]
słonko05-11-2006 20:18:00   [#351]

przepraszam za wtrącenie "ni z gruszki, ni z pietruszki"

refleksją po programie się jedynie chciałam podzielić :)

dhausner05-11-2006 20:24:03   [#352]
Podsumowując nauczyciel autorytet musi zbudować sobie sam. Nie ma złotego środka, ale niekoniecznie sytuacją, że na lekcji taki strach że słychać bzyk muchy. Ja po 23 latach pracy nie chciałabym strachu na lekcji. Nie ma kontaktu nie ma odbioru przekazywanych informacji to dopiero porażka. przynajmniej dla mnie
Adams13505-11-2006 20:37:13   [#353]

;-)

Wysoki poziom strachu na lekcji uruchamia w mózgu dziecka a takze dorosłego część odpowiedzialną za atawizmy a kora mózgowa jest niedokrwiona  stąd nie uzyskujemy kreatywności jeno wyuczone schematy :-(
beta38006-11-2006 21:56:51   [#354]

popieram

Popieram pana ministra za jego program.Pracuję w szkole ,nie jestem nauczycielem,ale tyle sie naoglądam,że włos sie na głowie jeży.Chodzi tu o przemoc,wymuszanie brutalność.Ja sie odezwać nie mogę bom pracownik niepedagogiczny a nauczyciele i dyrekcja zgodnie chórem mówią nic sie złego w szkole nie dzieje.Wiele bym dała żeby to naszą szkołę odwiedził Pan Giertych.Ciekawostka nasza szkoła przystapiła do programu szkoła bez przemocy.To kpiny wszystko pod publikę.
Ewa 1306-11-2006 22:02:53   [#355]

Beata380

Skąd masz program Pana Ministra?....

Ja obszukałam internet i nie znalazłam programu...

Marek Pleśniar06-11-2006 22:18:55   [#356]

wszyscy szukamy jako tego kwiatu paproci i nic:-)))

powstałą myśl nawet prezesce naszej, by napisać do ministra pismo - z prośbą by nam na zasadzie ekskluziw pokazac ten program

nikomu nie powiemy:-))

gaga6907-11-2006 09:08:49   [#357]