Forum OSKKO - wątek

TEMAT: kryteria ocen
strony: [ 1 ]
asiha06-10-2002 01:18:05   [#01]
jak powinny być napisane kryteria ocen z poszczególnych przedmiotów, dokładnie czy ogólnie, czy jak?:)
Marek Pleśniar06-10-2002 12:51:43   [#02]

mic:-))))

dokładnie w stosownym uogólnionym ujęciu:-))))) tu masz od naszej forumowiczki - nie biorę odpowiedzialności:-)))

ROZSZERZAJĄCE OSIĄGNIĘCIA MATEMATYCZNE UCZNIA KLASY IV

NA OCENĘ DOBRĄ

 

 

LICZBY NATURALNE

 

 

WIADOMOŚCI

 

UMIEJĘTNOŚCI

 

v      znajomość znaków rzymskich,

 

 

 

 

v      znajomość pojęcia potęgi liczby naturalnej,

 

 

 

 

 

 

v      znajomość kolejności wykonywania działań,

 

 

v      zapisywanie liczb za pomocą znaków rzymskich,

 

v      wykonywanie 4 działań na liczbach wielocyfrowych sposobem pisemnym,

 

v      obliczanie potęgi danej liczby,

 

v      wykonywanie mnożenia liczb  z zerami wewnętrznymi,

 

v      rozwiązywanie zadań tekstowych dotyczących porównań różnicowych,

 

v      rozwiązywanie zadań tekstowych z wykorzystaniem 4 działań

 

FIGURY GEOMETRYCZNE

 

WIADOMOŚCI

 

UMIEJĘTNOŚCI

 

v      znajomość budowy kwadratu,

 

v      znajomość pojęcia skali,

 

 

v      kreślenie kwadratu o danej przekątnej,

 

v      rozwiązywanie zadań z zastosowaniem skali,

 

LICZBY WYMIERNE

 

WIADOMOŚCI

 

UMIEJĘTNOŚCI

 

v      znajomość reguł dotyczących dzielenia i mnożenia ułamków dziesiętnych przez 10, 100, itd.,

 

v      znajomość pojęcia wspólnego dzielnika i wspólnej wielokrotności dwóch liczb naturalnych,

 

v      znajomość pojęcia osi liczbowej,

 

 

 

 

v      znajomość cech podzielności przez 3, 4, 9, 25,

 

v      mnożenie i dzielenie ułamków dziesiętnych przez 10, 100, itd.

 

v      znajdowanie wspólnego dzielnika i wspólnej wielokrotności dwóch liczb naturalnych,

 

v      przedstawianie ułamków zwykłych na osi liczbowej,

 

v      odejmowanie ułamka od całości i dopełnianie ułamka do całości,

 

v      stosowanie podzielności liczb przez 3, 4, 9, 25,

 

v      dodawanie i odejmowanie ułamków o różnych mianownikach w prostych przypadkach,

 

POLA I OBJĘTOŚCI

 

 

WIADOMOŚCI

 

UMIEJĘTNOŚCI

 

v      znajomość jednostek długości

 

v      znajomość pojęcia skali,

 

 

v      zamiany jednostek pola w prostych przypadkach,

 

v      kreślenia siatek prostopadłościanu i sześcianu w skali,

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]