Forum OSKKO - wątek

TEMAT: pomocy! arkusz organizacyjny
strony: [ 1 ]
annah29-08-2002 18:49:19   [#01]

Układam arkusz na programie 2000+ v 3.13 (chyba dobrze pamiętam)

Ułożyłam już wszystko, ale mam problem ze zniżką, gdzie się to wpisuje? w zniżkach tworzę: zniżka/kierownicze/dyrektor/ i co wpisuję 3 czy 15? i podobnie w okienku nauczyciela: gdy już mam dodany wiersz i wpisany dyrektor to w okienku GN wpisuję 3 czy 15?

Czy muszę wpisywać do arkusza zniżkę? no chyba muszę, bo wychodzi, że nie mam etatu

Dodam, że programu nauczyłam się sama, z książki i do tego nie jestem informatykiem. Aha, a kilka dni temu uczyłam się jeszcze dosowskiej wersji i tam układałam, ale miałam różne przygody, dlatego importowałam plik do nowej wersji. Nowa wersja jest inna i stąd kłopoty.

Pomóżcie proszę!!!

Marek N29-08-2002 19:03:14   [#02]

Wpisz pensum 18, GN - 15.

Pozdrawiam

Jacek29-08-2002 19:08:36   [#03]

spokojnie

wpisujesz

zniżki godzin/kierownicze/dyrektor/18 godz.

dalej w gałęzi

Przydziały/zajęcie i tytuły płatności/Dyrektor/ w kolumnie LG wpisujesz różnicę między pełnym etatem czyli 18 a liczbą godzin którą nakazał Ci organ przepracować. Z tego co piszesz będzie 15. I to wszystko.

Jeśli wybierzesz Przydziały/Nauczyciele/swoje nazwisko/

bedziesz miała godzin już 18 chyba że dodasz sobie inne zajecie wyjdzie wtedy ponad etat

Jacek29-08-2002 19:09:17   [#04]

:)

Ja tu kombinuje a Marek szybko kawę na ławę
annah29-08-2002 20:57:02   [#05]

i na nauczycielu oprócz tego dyrektor jeszcze będą okienka z moim przedmiotem, tak?

czyli np j. polski w dwóch paskach, bo mam 2 klasy i dadzą jakąs tam sumę i dyrektorskie 15 i po usrednieniu wyjdzie iles tam?czyli na nazwisku mam mieć 3 paski tak?

gadam jak polonistka, ale musicie mi to wybaczyć

aha, jeszcze jedno, czy mam zrobic kilka pasków znizek? np dla dyrektora inna, dla z-cy inne, a dla kierownika praktyk nastepna zniżka? czyli zniżka/kierownicze/dyr/ 18 a potem: zniżka/kierownicze/z-ca dyr/18