uchwałę śródroczną miałam tak, a nad końcową myślę..... Ale zanim ją podjęliśmy to: 1. Wychowawcy klas omówili wyniki klasyfikacji śródrocznej uczniów w poszczególnych zespołach klasowych (zał. - arkusze ewaluacyjne pracy dydaktyczno – wychowawczej). 2. Przedstawione zaostały zbiorcze wyniki klasyfikacji:
- Liczba uczniów w szkole w dniu klasyfikacji.....................
- Klasyfikowanych: .........................
- Nieklasyfikowanych:................................
l.p. |
Imię i nazwisko |
Kl. |
Zajęcia edukacyjne |
Przyczyna nieklasyfikowania |
Egzamin klasyfikacyjny |
1 |
|
1c |
.............. |
......................nb nieuspr..... |
wpłynęło podanie o ....... |
2 |
|
|
.............. |
..............................nb nieuspr.... |
Nie wpłynęło podanie. |
|
|
|
.......... |
..............................nb nieuspr.... |
Nie wpłynęło podanie. |
4 |
|
|
Wos, historia |
................... spowodowanej chorobą.(nb uspr.) |
Terminy zostaną uzgodnione z uczennicą, rodzicami i nauczycielami historii i wos. | Działając w oparciu o §15 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 września 2004 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. Nr 199, poz. 2046) oraz §30 ust. 3 Statutu Gimnazjum nr .. w ...., rada pedagogiczna, przy 6 głosach wstrzymujących się, wyraziła zgodę na egzaminy klasyfikacyjne dla ucznia klasy 1c, ................. 3. Zestawienie wyników nauczania: Liczba uczniów: a) z 1 oceną niedostateczną: ........... b) z 2 ocenami niedostatecznymi: .............. c) z 3 i więcej ocenami ndst : ................ d) bez ocen niedostatecznych: ................ e) o śr. ocen co najmniej 4,75: ............. f) których poziom osiągnięć edukacyjnych uniemożliwi lub utrudni kontynuowanie nauki w klasie programowo wyższej:
l.p. |
Imię i nazwisko ucznia |
Kl. |
Zajęcia edukacyjne |
Proponowane formy pracy z uczniem | 4. Zestawienie ocen zachowania: a) liczba ocen wzorowych: ........... b) liczba ocen bardzo dobrych: ............... c) liczba ocen dobrych: ............. d) liczba ocen poprawnych: ............... e) liczba ocen nieodpowiednich: .................... f) liczba ocen nagannych: ................. f) liczba uczniów, którym nie ustalono oceny zachowania ze względu na nieuczęszczanie do szkoły: ..................... 5. Po wysłuchaniu informacji dotyczących wyników klasyfikacji śródrocznej uczniów w r. szk. 2004/2005, Rada Pedagogiczna postanowiła podjąć uchwałę w sprawie ich przyjęcia: Uchwała Rady Pedagogicznej
Gimnazjum nr............................. Nr 63/2005
z dnia 13 stycznia 2005r. w sprawie przyjęcia wyników klasyfikacji śródrocznej uczniów w r. szk. 2004/2005. Na podstawie art. 41, ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, Nr 273, poz. 2703 i Nr 281, poz. 2781), Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 września 2004 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. Nr 199, poz. 2046) oraz §19 ust.1, pkt 2 Statutu .................., Rada Pedagogiczna uchwala co następuje: § 1 Rada Pedagogiczna przyjmuje wyniki klasyfikacji śródrocznej uczniów Gimnazjum nr ....................... w r. szk. 2004/2005. § 2 Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi ........................ § 3 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Przewodniczący Rady Pedagogicznej ...................................................... Uchwała została przyjęta liczbą głosów:
- Za: 43
- Przeciw: 0
- Wstrzymało się: 0
- Członków Rady Pedagogicznej ogółem: 48
- Obecnych: 43
|